ma
door margrith Dec 21, 2007 om 12:13
Computers & telefonie

Nintendo ds-lite r4ds of m3ds real

Wij willen zo'n kaart kopen. ( dit is een kaart waar wel 50 spelletjes opgezet kunnen worden), maar nu zagen wij bij bepaalde leveranciers dat de r4ds niet meer leverbaar was en dat de m3ds real de opvolger was.

Wie kan mij in gewone nederlandse taal vertellen of deze kaart inderdaad beter is  of toch maar gewoon de r4ds bestellen.??

Wij zien uit naar jullie reacties, mijn zoontje kan niet wachten met bestellen.!

margrith

1653 3 Rapporteer

door 4711 - Dec 21, 2007 om 17:04
885 Antwoorden / 2 Vragen

Bijde kaarten bevatten illegaal gecopieerde spellen en als de DS ooit schade op zou lopen is dit buiten de garantie, de meeste spelen met dit soort kaarten, omdat de orginele onbetaalbaar zijn, zie prijs per spel in aanbieding al minimaal €12,95 en die wilde is dus nooit hebben.... dus 50 x tenminste 12,95 = €649,50 dus erg goedkoop....

Ik begreep dat er nieuwe kaarten met meer geheugen zouden komen dus of de nieuwe m3ds ook 50 heeft? Volgens mij meer.... of voor zwaardere spellen!

ja
door jasperdg - Feb 5, 2008 om 23:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik heb ook zo'n kaart (R4DS) en ik hoef niets te veranderen aan mijn DS, het werkt eigenlijk hetzelfde als een gewoon spel opstarten maardan moet je eerst even bladeren. Mocht de DS kapot gaan, haal je de kaart eruit en stuur je hem naar de klantenservice.

timber_1
door timber_1 - Feb 25, 2008 om 19:47
15 Antwoorden / 5 Vragen

Mischien een wat telaate reactie van mij.

Zie een eerdere reactie van mij op dit forum wat dit onderwerp betreft.

De zgn opvolger van de R4DS (nog steeds verkrijgbaar) is de TTDS.Is nog eens goedkoper ook.

 4711 >>>> Downloaden is nog steeds niet illegaal!!!!!!!!

VR GR Timber