jo
door jonepoon Jun 20, 2005 om 13:08
Computers & telefonie

Nog meer problemen met Tele2 ?

Hallo, mensen,


Midden april heb ik bij Tele2 een abonnement aangevraagd. Ik heb op hun verzoek alle formulieren/kopieën paspoort/bankafschriften e.d. naar ze opgestuurd. (Het is een abonnement waarmee men constant reclame maakt in de Media.) Het is nu 2 maanden later en nóg heb ik géén abonnement. Na diverse E-mailcorrespondentie en telefoontjes wordt mij nu beamend gezegd er inderdaad maar mee te stoppen (af te zeggen), en een excuus kan er niet af.


Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben bij Tele2 ?

353 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

johandv
door johandv - Jun 20, 2005 om 22:33
94 Antwoorden / 4 Vragen
0

ik geb geen ervaring met tele 2 en geen aandelen bij freetel, maar raad je toch aan met dezelaatste in zee te gaan. Ik heb ze al ruim een jaar en nooit problemen. kijk maar op freetel.nl (ze hebben ook voordelige bundels om via je telefoon te internetten) sukses!

jo
door jonepoon - Jun 21, 2005 om 06:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie maar ik ben op zoek naar mensen met ongeveer dezelfde ervaring bij Tele2.


MvG.

ch
door chanti_1 - Jan 5, 2006 om 14:29
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo,


 


ik heb ervaringen met Tele 2. Zie mijn vraag op deze site onder Chanti. Daar kan je mijn ervaring lezen. Mijn advies: NIET DOEN!!!!Je wordt belazerd waar je bij zit en je betaalt je blauw aan abonnementskosten waarvan je deze al ruim 4 maanden hebt afgesloten.  Alles gaat telefonisch maar je krijgt niks zwart op wit van ze. Alleen het gene wat wel zwart op wit gaat zijn de fictieve  abonnementstkosten.


groetjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer