jo
door jonepoon Jun 20, 2005 om 13:08
Computers & telefonie

Nog meer problemen met Tele2 ?

Hallo, mensen,


Midden april heb ik bij Tele2 een abonnement aangevraagd. Ik heb op hun verzoek alle formulieren/kopieën paspoort/bankafschriften e.d. naar ze opgestuurd. (Het is een abonnement waarmee men constant reclame maakt in de Media.) Het is nu 2 maanden later en nóg heb ik géén abonnement. Na diverse E-mailcorrespondentie en telefoontjes wordt mij nu beamend gezegd er inderdaad maar mee te stoppen (af te zeggen), en een excuus kan er niet af.


Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben bij Tele2 ?

355 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

johandv
door johandv - Jun 20, 2005 om 22:33
94 Antwoorden / 4 Vragen
0

ik geb geen ervaring met tele 2 en geen aandelen bij freetel, maar raad je toch aan met dezelaatste in zee te gaan. Ik heb ze al ruim een jaar en nooit problemen. kijk maar op freetel.nl (ze hebben ook voordelige bundels om via je telefoon te internetten) sukses!

jo
door jonepoon - Jun 21, 2005 om 06:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie maar ik ben op zoek naar mensen met ongeveer dezelfde ervaring bij Tele2.


MvG.

ch
door chanti_1 - Jan 5, 2006 om 14:29
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo,


 


ik heb ervaringen met Tele 2. Zie mijn vraag op deze site onder Chanti. Daar kan je mijn ervaring lezen. Mijn advies: NIET DOEN!!!!Je wordt belazerd waar je bij zit en je betaalt je blauw aan abonnementskosten waarvan je deze al ruim 4 maanden hebt afgesloten.  Alles gaat telefonisch maar je krijgt niks zwart op wit van ze. Alleen het gene wat wel zwart op wit gaat zijn de fictieve  abonnementstkosten.


groetjes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer