gcv199
door gcv199 Jun 14, 2012 om 17:46
Computers & telefonie

Nokia N8

Ik heb nu tussen de 4 en 6 maanden een nokia N8
dit toestel is 3 weken geleden nog vervangen na, een heel gedoe met Pro Assist die er een potje van maakte.

maar goed dat is opgelost.
maar al snel ondervond ik een nieuw probleem namelijk dat de Nokia N8 niet kan verbinden met Wifi-Enterpise heb wat gegoogled naar dit probleem en kwam dit probleem ook vaak tegen, maar geen oplossing.
heb toen contact opgenomen met nokia via de chat die bevestigde dat dit apparaat wel met wifi-enterpise zou moeten kunnen verbinden na het instellen van de verbindings instellingen, dat heb ik al meerdere malen gedaan, en nog de stappen door genomen met de chatter, helaas werkte dit niet. de chatter raade mij toen aan om contact op te nemen met de klachten service omdat ik aangaf dat het dan misleiding is van Nokiad.

na gemaild te hebben met de klachten service krijg ik als antwoord dat ik mijn toestel opmoet sturen voor reparatie... terwijl hij pas vervangen was.
heb toen weer contact gehad met de chat en die heeft een terug bel afspraak gemaakt werd dezelfde dag na 10minuten terug gebeld,
krijg ik een meneer met gebrekkig nederlands die mijn probleem niet leek te snappen
ik heb de volgende punten aangegevn:
- Dat ik contact heb gehad met de chat omdat ik niet kon verbinden met wifi enterpise terwijl dit wel in de specificaties van het toestel staat, en de nokia medewerker dit ook bevestigde

- Dat de instellingen niet werkten

- Dat er heel wat gebruikers van de Nokia N8 dit probleem hebben, maar er tot nu toe nog steeds geen oplossing voor is.

- Dat ik graag een oplossing wil omdat dit misleiding is.

De meneer snapte na een paar keer uitleggen wat mijn probleem was en ging er een melding van maken en zou mij dan op de hoogte houden dit zou wel enkele weken tot maanden kunnen duren.

Mijn vraag is wie weet hier raad mee, want ik neem aan dat een mobiele fabrikant niet zomaar functies kan aankaarten die in de praktijk niet werken, en dat er dan achteraf een groot aantal gebruikers is die hopeloos zoekt naar een oplossing maar er geen krijgt.

ik wil graag een oplossing hiervoor want anders had ik wel de iPhone of de Htc genomen waarvan er bekent is dat ze gemakkelijk met verschillende type wifi kunnen verbinden

1269 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 14, 2012 om 20:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag gcv199,

Heb je Klik hier... misschien iets aan?

vr.gr.

gcv199
door gcv199 - Jun 14, 2012 om 22:04
11 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 14 jun 2012, 20:51]Dag gcv199,

Heb je Klik hier... misschien iets aan?

vr.gr.

beste, deze website ben ik al eerder tegen gekomen deze instellingen heb ik ook al meerdere malen geconfigureerd en zoals je op de website kon lezen had dit geen succes het probleem bleef zich voordoen.
Toch bedankt, ben echt nog 0 reviews en kennisen tegen gekomen die wel verbinding konden maken met dit soort wifi.
Oplossingen of sugesties zijn welkom
mvg

aurora1
door aurora1 - Jun 15, 2012 om 02:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Tenzij mij iets ontgaan is lees ik dat de oplossing van paramasivan bij hemzelf werkt en gezien nog een kleine toelichting door rida-jo op punt 1 van zijn oplossing, werkt het bij rida-jo ook, zie ook vrij ver onderaan die pagina.

vr.gr.