gcv199
door gcv199 Oct 17, 2011 om 17:32
Computers & telefonie

Nokia n97 2x reparatie wat nu?

ik heb mijn nokia n97 vandaag weer terug naar de winkel gebracht ivm fouten,vastlopen etc etc nou heb ik al eerder een nieuw toestel van nokia ontvangen. nou vraag ik me af , als de problemen niet verholpen worden wat voor stappen zou ik dan moeten ondernemen, want het is *** ziek als je steeds toestel voor 3 weken kwijt bent en na ontvangst toch niet gemaakt blijkt te zijn, moet ik dit nu met de telefoon zaak oplossen of met nokia, en wat zou ik dan kunnen eisen?

BVD

506 3 Rapporteer

gcv199
door gcv199 - Oct 18, 2011 om 14:58
11 Antwoorden / 4 Vragen

nou, volgens mij komt er geen update voor dit flut toestel, ik heb even rond gekleken wat mijn garantie rechten zijn etc, dan zal ik maar met {BelCompany} moeten oplossen, ik verwacht gewoon een vervqangend toestel als er steeds niks aan gedaan wordt
en voor mij zeker geen NOKIA echt zonde want bijv de xpress music is in de tijd dat mijn zus hem heeft maar 1keer vastgelopen

=installmon schreef op maandag 17 okt 2011, 23:22: hallo gvc

Ik heb er zelf ook 1...je word er ziek van..leuk toestel maar thats it.
het toestel lijkt wel software te hebben van windows. mapjes in mapjes in mapjes die je 1 voor 1 weer moest afsluiten wil je terug naar het hoofdmenu.verschrikkelijk.
En ja vastlopen grote ergernis nummer 1.
Duurt een eeuwigheid voordat je weer online bent, en als je dat bent vliegt ie spontaan weer uit en aan.
Heb nokia nl zelf er over benaderd over dit probleem omdat ik er met knp niet meer uitkwam.( na 3 keer reparatieverzoek)

Kort gezegt: elke dag netjes aansluiten op OVI van nokia en hopen dat er een update gemaakt is voor het besturing systeem van de N97.

Volgende keer zeker geen nokia weer.

edrick3
door edrick3 - Oct 18, 2011 om 14:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gvc199,

Je moet het zien op te lossen met de verkoper.

Lees de info van Consuwijzer. Klik hier.

installmon
door installmon - Oct 18, 2011 om 14:59
9 Antwoorden / 1 Vragen

hallo gvc

Ik heb er zelf ook 1...je word er ziek van..leuk toestel maar thats it.
het toestel lijkt wel software te hebben van windows. mapjes in mapjes in mapjes die je 1 voor 1 weer moest afsluiten wil je terug naar het hoofdmenu.verschrikkelijk.
En ja vastlopen grote ergernis nummer 1.
Duurt een eeuwigheid voordat je weer online bent, en als je dat bent vliegt ie spontaan weer uit en aan.
Heb nokia nl zelf er over benaderd over dit probleem omdat ik er met knp niet meer uitkwam.( na 3 keer reparatieverzoek)

Kort gezegt: elke dag netjes aansluiten op OVI van nokia en hopen dat er een update gemaakt is voor het besturing systeem van de N97.

Volgende keer zeker geen nokia weer.