Nokia N97reparatie niet ondergarantie!!
de nokia n97 Black EU
bij belcompany gekocht, ter reparatie aangeboden omdat hij vaak vastloopt vanzelf opnieuw opstart en de gel die ze voor het frame gebruiken loskomt
nou ga ik vandaag naar belcompany krijg ik te horen dan Nokia zegt dat het niet onder de garantie valt. Belcompany zegt dat ze het toestel dus naar hoofd kantoor hebben opgestuurd om toch te laten proberen dat het toestel wel gerepareerd wordt.
nou snap ik niet waarom Nokia zegt dat het niet onder de garantie valt als er beschijden gesecht honderden zelfde problemen op internet beschreven staan over dit product en nokia mensen wel vaker lijkt op te schepen met dit product dit is niet de eerste keer dat hij gerepareerd moet worden.
Als Belcompany hier niks aan doet heb ik dan recht om, de koop te ontbinden, of hun de mogelijkheid te bieden een vervangend toestel van gelijk waardige prijs in de plaats van de Nokia n97 te geven ?
Ik vind dit te zot voor woorden dit is mijn 4e nokia toestel en dit is de 1e waar ik problemen mee heb.
wie heeft een antwoord of oplossing want ik wil het hier niet bij laten zitten het waren niet zomaar 600 zout korrels maar 600 euro's en dan vind ik dat nokia binnen die 2 jaar gewoon moet zorgen voor een degelijk product, nou snap ik dat als je niet netjes en zorgvuldig met je toestel omgaat dat er dan vanzelf mankementen ontstaan maar aangezien ik heb zelden in een jaszak, of andere plek waar het zou kunnen broeien heb gestopt snap ik dit helemaal niet heb er ook altijd een full housing omgehad.
wie o wie weet hier raad mee?
MVG
Hallo gcv199,
.....Als Belcompany hier niks aan doet heb ik dan recht om, de koop te ontbinden, of hun de mogelijkheid te bieden een vervangend toestel van gelijk waardige prijs in de plaats van de Nokia n97 te geven ?.....
Lees hier bij Consuwijzer o.a. over koop ontbinden + voorbeeldbrief.
Suc6
Bedankt ik ga hier zeker mee naar BelCompany, en print de formulieren uit, Bedankt ik post zosnel mogelijk de reactie terug
eerst wacht ik het een weekje af wat hoofdkantoor zegt
=edrick3 schreef op donderdag 10 nov 2011, 18:51: Hallo gcv199,
.....Als Belcompany hier niks aan doet heb ik dan recht om, de koop te ontbinden, of hun de mogelijkheid te bieden een vervangend toestel van gelijk waardige prijs in de plaats van de Nokia n97 te geven ?.....
Lees hier bij Consuwijzer o.a. over koop ontbinden + voorbeeldbrief.
Suc6
Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
[quote=bcklantenser schreef op vrijdag 11 nov 2011, 13:17]Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
dat is wel leuk en aardig heb tijdje zitten wachten morgen is alweer dag 31 en nog steeds niks gehoord, geen mail geen voicemail heb veel geduld maar dit gaat me verstand te boven
heb geen zin om nog 2 ''a 3 weken te wachten,wil gewoon een vervangend product nu. Zo niet zal ik schriftelijk maar contract ontbinden. is echt te gek voor woorden schijnt dat die n97 de 1 werkt de ander werkt niet en dan scheept nokia je af met een antwoord als ja dit valt niet onder de garantie, zouden ze maar verder moeten onderzoeken hadden ze ondervonden dat hun ontwerp technisch niet helemaal in orde is. en ben niet de enige met dit probleem dus geloof niet dat het aan mij ligt
[quote=gcv199 schreef op woensdag 16 nov 2011, 20:42][quote=bcklantenser schreef op vrijdag 11 nov 2011, 13:17]Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
dat is wel leuk en aardig heb tijdje zitten wachten morgen is alweer dag 31 en nog steeds niks gehoord, geen mail geen voicemail heb veel geduld maar dit gaat me verstand te boven
heb geen zin om nog 2 ''a 3 weken te wachten,wil gewoon een vervangend product nu. Zo niet zal ik schriftelijk maar contract ontbinden. is echt te gek voor woorden schijnt dat die n97 de 1 werkt de ander werkt niet en dan scheept nokia je af met een antwoord als ja dit valt niet onder de garantie, zouden ze maar verder moeten onderzoeken hadden ze ondervonden dat hun ontwerp technisch niet helemaal in orde is. en ben niet de enige met dit probleem dus geloof niet dat het aan mij ligt
Geachte klant,
U zult deze week nog benaderd worden door het bewuste filiaal, met een oplossing.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
[quote=bcklantenser schreef op donderdag 17 nov 2011, 14:51][quote=gcv199 schreef op woensdag 16 nov 2011, 20:42][quote=bcklantenser schreef op vrijdag 11 nov 2011, 13:17]Geachte klant,
Uw klacht is momenteel bij ons in behandeling. Zo gauw we uitsluitsel hierover hebben zal het filiaal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
dat is wel leuk en aardig heb tijdje zitten wachten morgen is alweer dag 31 en nog steeds niks gehoord, geen mail geen voicemail heb veel geduld maar dit gaat me verstand te boven
heb geen zin om nog 2 ''a 3 weken te wachten,wil gewoon een vervangend product nu. Zo niet zal ik schriftelijk maar contract ontbinden. is echt te gek voor woorden schijnt dat die n97 de 1 werkt de ander werkt niet en dan scheept nokia je af met een antwoord als ja dit valt niet onder de garantie, zouden ze maar verder moeten onderzoeken hadden ze ondervonden dat hun ontwerp technisch niet helemaal in orde is. en ben niet de enige met dit probleem dus geloof niet dat het aan mij ligt
Geachte klant,
U zult deze week nog benaderd worden door het bewuste filiaal, met een oplossing.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
net gebeld door belcompany zeggen ze nokia kon je toestel helaas niet repareren we hebben nu dus een vervangend toestel voor je de nokia N8 die moeten we alleen bestellen want we hebben die dan niet in voorraad
nou ik zeg dat is het probleem ik ga niet weer een nokia nemen, verkoopster zegt heeft u een momentje ik zal even kijken wat ik hier mee moet
even gewacht uitijndelijk zegt ze je mag een ander toestel uitkiezen tot een prijs van 250,- nou heb ik contant 639,99 neer geteld in de winkel voor de nokia destijds. zeg ik nee ik heb dik 600 betaalt.
dus moest ik maar contact opnemen met klantenservice
heb ik meteen gedaan natuurlijk krijg ik een mevrouw, heb haar alles uitgelegd en toen ik het woordje ''Kassa Varra'' noemden stotterde ze als een gek, kreeg ik antwoorden als van ja u kunt niet altijd kiezen en we hebben u de mogelijk heid gegeven voor een vervangend product etc etc zeg ik ja maar volgens wettelijke garantie moet ik het er wel mee eens zijn en mag hij even duur zijn als mijn aankoop bedrag wat ik ervoor neer heb geteld.
die vrouw wist zich geen raad dus heb ik gezegd aangezien wij en jullie er niet uitkomen zal ik maar de koop moeten ontbinden schriftelijk.
dat vond ze goed ik moest alleen afwachten als ik daar wel recht op heb volgens haar.?
leuk hor die service van Belcompany maar als het zo moet dan maar via deze weg
zal deze pagina zeker uitprinten en andere klachten met belcompany en nokia
na 31 dagen erachter komen dat het niet gemaakt kan worden
grappig.
@gcv199,
Tja, aan zo'n 'oplossing' heb je inderdaad niets.
Zou inderdaad dan toch maar actie ondernemen om de koop te ontbinden.
Voorbeeldbrief Consuwijzer:
Afzender
[Naam]
[Adres]
[Postcode en woonplaats]
[E-mail]
Aan
[Naam]
[Adres]
[Postcode en plaats]
Betreft: Ontbinding koop vanwege onmogelijkheid tot herstel/vervanging van het product
[Woonplaats, datum]
Geachte heer/mevrouw,
Op [datum aankoop] kocht ik bij u een [product]. Het betreft een [merknaam en type].
Het [product] heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik omdat [opsomming klachten].
Omdat [het defect/de defecten] niet verholpen [is/zijn] en ook vervanging van het [product] niet mogelijk bleek te zijn, heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. Hierbij ontbind ik dan ook de koopovereenkomst met betrekking tot [product].
Op korte termijn zal ik het product retourneren. Ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.
Ik verzoek u vriendelijk een en ander binnen twee weken schriftelijk aan mij te bevestigen.
Met vriendelijke groet,
[Uw naam en handtekening]
Suc6
ja doe het morgen op de past bedankt voor je medewerking
zal weer posten als ik een reactie terug heb ontvangen
sinds 17-10 geen mobiel, moet nu gewoon opgelost worden en niet van het een naar het ander
ik hou je op de hoogte
mvg
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?
Een huurder van onze flat (66 woningen) heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen.
De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven.
Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste
...
Lees meer
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer