Noodkreet Tele2.
Er is bij Tele2 iets helemaal fout gegaan! En die fout moeten ze heel snel herstellen!
Ik heb dagelijks gebeld, zelfs afgelopen maandag nog 28 minuten in de wacht gestaan. Maar de klantenservice houdt me aan het lijntje. Maandag en dinsdag ook nog een mail gestuurd, maar nog steeds geen reactie.
Het enige wat ik wil is, dat ze zo snel mogelijk weer aangesloten wordt!
Daarover wil ik een telefoontje van de technische dienst van Tele2.
Mijn moeder is 81 jaar, hartpatiënt en slecht ter been. In augustus is ze nog onwel geworden, raakte buiten bewustzijn en is naar het ziekenhuis gebracht. Met het mobieltje, dat ik haar heb gebracht, heeft ze constant problemen. Ze kan er niet mee omgaan.
Dat de nood erg hoog is, begrijpen ze bij Tele2 niet. Mijn moeder is angstig, stresserig en slaapt nauwelijks nog.
Normaal slaapt ze met het alarmnummer onder de knop en dat alarmnummer is nu niet bereikbaar.
Zolangzamerhand ben ik radeloos, voel me machteloos en hoop stiekem op een wonder.
Wie kan mij helpen?
Wat Tele2 betreft, stuur het verhaal 's naar webservice@tele2.nl.
Wat betreft het mobieltje, programmeer er een favorietenlijst in. Het verschilt per telefoon, maar een aantal (Sony Ericsson weet ik het van) kun je zo instellen dat je bijv. 1 het nummer van jezelf kunt laten zijn, ze hoeft dan alleen maar 1 en de groene knop in te toetsen, makkelijker kan bijna niet.
@ivory
Ik weet niet of onderstaande iets kan/gaat opleveren. Maar hier is regelmatig op de site een persoon actief namens Tele2. (doorgaans betreft dat betalingen/abonnementen e.d.) Dus in dit geval? Een technisch iets .... Maar is te proberen.
Stuurt u een mailtje tav Tele2/Romboud Bennink, onder vermelding van uw klantnummer/postcode/huisnr./en klacht naar:
webservice@tele2.nl
Nooit geschoten is altijd mis. Ellendig verhaal en nood breekt wet. Wens u succes!
@@
Sorry mannen! Allemaal tegelijk te doen met moeder en dochter? En tegelijkertijd geklopt?
3 x is scheepsrecht zal ik maar zeggen, zou nu toch moeten gaan lukken!!
Groetjes, kiran
Dag ivory,
Om snel problemen op te lossen, heeft Tele2 de klantgegevens en adresgegevens nodig.
Stuurt u mij (Tele2/Romboud Bennink) alstublieft een email met uw gegevens ( klantnummer, postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:
webservice@tele2.nlMet vriendelijke groeten,
Webservice Tele2.
Sukses, groeten, Read3.
Heel hartelijk bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik stuur vanavond nog de gegevens naar het emailadres, t.a.v. jou, Rombout. Ik hoop van harte dat het voor het weekend opgelost kan worden. Er moet nu rust komen!!
@Edwardus: Ik heb haar mijn oude mobiel gegeven en een lijstje met de belangrijkste telefoonnummers. Zo kan ze het nummer intoetsen en alleen het groene en rode "hoorntje" gebruiken. Zo wilde ik het heel simpel houden. Maar dan drukt ze na een gesprek te lang op de rode en dan schakelt het toestel uit.
Ik hou jullie op de hoogte van de afloop.
Nogmaals bedankt en de groetjes.
Ik volg Kassa wekelijks en krijg ook de nieuwsbrieven.
Ik ben nieuw op dit Forum en zie nu dat er punten gegeven kunnen worden. Wist ik niet en gun jullie allemaal de punten. Kun je ze alsnog niet verdelen...;-)
Heren, het doel van de vraag is dat het probleem van deze oude dame opgelost wordt!
Hopelijk helpt Ton een oude dame in nood.
@Read.
Heb jij misschien al (goed) nieuws voor me? Ik was gisteren hoopvol na jouw reactie en rekende vandaag op een telefoontje van iemand van Tele2. Ik ben er eigenlijk (weer) voor thuis gebleven..:-(
Hee wat grappig, gisteren stonden hier enkele reacties meer.
Kan de VARA niet tegen een kritische noot?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer