er
door erli Jan 2, 2005 om 13:07
Computers & telefonie

Norton account

Ik heb norton 2002 internetsecurity. Als ik deze wil verwijderen geeft hij aan dat ik niet de supervisor account heb. deze kan ik ook niet instellen. mijn vraag is hoe ik deze kan instellen zodat ik norton kan verwijderen of is er misschien een andere methode ???

2397 13 Rapporteer

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 13:31
280 Antwoorden / 0 Vragen

Excuus voor de typo's ...

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 16:56
280 Antwoorden / 0 Vragen

Supervisor account houdt in dat U niet ingelogd bent als zogenaamde
adminstrator onder windows xp, dat wil zeggen de gebruiker met alle
machtigingen. Om wel als supervisor in te loggen, moet U even bij
configuratiescherm gebruiekrs aanklikken en kijken welke namen daar
allemaals taan, als eht goed is staat er een gebruiker emt de naam
adminstrator of sueprvisor. Sluit dan de pc af, opnieuw starten en tik
dan bij he tinloggen, of selecteer, de 'supervisoraccount' als U voor
deze account geen wachtwoord hebt ingesteld kunt U het wachtwoordvel
blanco laten. Nu bent U dus als supervisor ingelogd en kunt U norton
wel verwijderen,

Bram

er
door erli - Jan 2, 2005 om 17:11
8 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb je mail gelezen maar als ik dat uitvoer wat jij schrijft dan kom ik tot gebruikers account en daar staat allen maar mijn naam met daaraan (beheerder) in een vakje en geen administrator of supervisor ik kan daarom ook niet inloggen weet je daarom nog een oplossing?????

                              je mag mij ook bellen mijn nummer is:

                                                    0180 551065 bvd

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 17:26
280 Antwoorden / 0 Vragen

Hmm, dat is raar, beheerder is nl. hetzelfde als administrator,
symantec heeft een nederlandstalige online instructie om norton bij
problemen handmatig te verwidjeren. Dit neemt wel even wat tijd en
beslag, maar moet werken, ga naar
http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/nisintl.nsf/cc59b65a0701a05488256dfa005b65d8/d8ece5391e4c67af80256e67004d9e46?OpenDocument
en volg de instructies. Omdat de link superlang is is het het handigst
om de link te selecteren, kopieeren en te plakken in de adresbalk,

Suc6, Bram

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 17:41
30 Antwoorden / 9 Vragen

Ik gebruik Norton Security Centre 2005. Als je supervisorrechten wilt hebben zul je ooit een supervisor - wachtwoord in hebben moeten voeren. Je kunt je wachtwoord uitschakelen.

Succes

Jasper

er
door erli - Jan 2, 2005 om 18:29
8 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb je reactie gelezen ik ga hier komende week mee aan de slag als het wel/niet werkt reageer ik weer

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 18:31
280 Antwoorden / 0 Vragen

o.k. succes

er
door erli - Jan 2, 2005 om 18:31
8 Antwoorden / 15 Vragen

bij mijn weten heb ik nooit een supervisor ingesteld en als ik ga kijken naar een wachtwoord geeft hij aan dat er geen wachtwoord is ingesteld

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 18:46
30 Antwoorden / 9 Vragen

Naar mijn weten is de supervisor account ingesteld bij het ouderlijk toezicht.

Gek genoeg kan ik die nergens meer vinden.

Groetjes,

Jasper

er
door erli - Jan 2, 2005 om 20:03
8 Antwoorden / 15 Vragen

ik ook niet ik ga aankomende week verder zoeken  bedankt voor je reactie en misschien heb je de oplossing wel voor mij als je nog wat weet hoor ik het graag

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 20:19
280 Antwoorden / 0 Vragen

Eventueel kunt U via
http://www.symantec.com/techsupp/tutorial/general/23336section6.htm een
online demo bekijken hoe U inlogt als supervisor,

Bram

a2i
door a2i - Jan 3, 2005 om 20:59
407 Antwoorden / 14 Vragen

andere methode verwijderen NIS 2002

remove met

RnisUPG

Norton Internet Security of Personal Firewall verwijderen met ...

cats
door cats - Jan 3, 2005 om 21:33
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo erli,
belangrijke tip:  geef nooit via deze rubriek telefoonnummers (ook geen eigen e-mailadressen!)
Je weet nooit wat je binnen haalt.
Groet
cats