daflower
door daflower Jan 2, 2005 om 11:50
Computers & telefonie

Norton Anti Spam Outlook Add-in Menuwerkbalk

Hallo,

is er iemand die ook Norton Anti-Virus 2005 gebruikt met anti-spam? Ik gebruik MS-Outlook 2003. Elke keer bij het opstarten ervan wordt iedere keer weer de Norton Anti-Spamwerkbalk toegevoegd de Outlook add-in van Norton Security 2005.

Deze werkbalkmenu is niet te verwijderen.

Via registeropties, via norton instellingen, hij komt elke keer weer opnieuw in mijn werkbalken te staan.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Groetjes,

Jasper

1559 12 Rapporteer

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 13:29
280 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas, die werkbalk is onderdeel van mcafee, er is wel een methode om
de werkbalk te verwidjeren, maar dan verwijdert U meteen de plugin. Via
tools->options->other->advanced->add-ins, daar kunt U
mcafee plugin wegvinken, maar hiermee verliest het programma wel meteen
zijn functionaliteit.

Bram

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 13:30
30 Antwoorden / 9 Vragen

Het programma is van Symantec.

Welke versie van Outlook gebruik je? Ik kan de werkbalk wel wegvinken, maar hij komt vrolijk weer terug.

Jasper

cy
door cyrix - Jan 2, 2005 om 13:33
9 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk wordt deze als een plug-in geladen. Deze kan je uitschakelen via het menu extra. Ga naar menu extra->opties->Overige>Geavanceerde opties->invoertoepassingenbeheer en waarscheinlijk kunt u hem in dat lijstje uitschakelen. (screenshot: [img]http://cyrix.xs4all.nl/webshop/helpdesk/outlook2003/plugin-options.png[/img]) Anders zou ik kijken of deze add-in wordt geladen bij het opstarten van de computer (start->uitvoeren->msconfig en kijken onder het tabblad services of opstarten of deze optie hier wordt geladen.

mvg R. Ennik

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 13:34
280 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is dus precies hetzelfde als door mij aangegeven, alleen in het Nederlands

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 13:37
30 Antwoorden / 9 Vragen

de invoegadd-in staat niet in de lijst. ik be nu aan het kijken of hij in de windowsstartupmodus staat. Het staat ook in Norton Security Centre uitgeschakeld de optie voor anti-spam.

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 13:41
280 Antwoorden / 0 Vragen

Als je antispam uitschakelt bij het opstarten zal, net als bij het
verwijderen van de plugin in outlook, het programma zijn
functionaliteit verliezen. Ik weet niet hoe graag U van het balkje
afwilt, maar als U bereid bent om antispam dus uit te schakelen kunt U
het programma net zo goed verwijderen, dan bent U in een klap van het
'probleem' af.

Bram

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 13:45
30 Antwoorden / 9 Vragen

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Symantec\AntiSpam verwijderd, outlook wordt opnieuw geconfigureerd voor antispamknoppen.

Ik wil van deze irritante balk af omdat ik een ander antispam programma gebruik.

Alle registrykeys verwijderen die met de addin te maken hebben werkt dus ook niet.

*zucht*

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 13:45
30 Antwoorden / 9 Vragen

jij hebt wel veel mail :)

btalman
door btalman - Jan 2, 2005 om 13:47
280 Antwoorden / 0 Vragen
cy
door cyrix - Jan 2, 2005 om 14:05
9 Antwoorden / 0 Vragen

 is chill :P

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 14:32
30 Antwoorden / 9 Vragen

het heeft geen zin, ik laat mijn humeur niet verpesten door die **** balk in Outlook.

Maar ooit zal ie eruit gaan. :)

grtz, Jasper

daflower
door daflower - Jan 2, 2005 om 19:20
30 Antwoorden / 9 Vragen

na een mailtje naar office gebruikers helpdeks te hebben gestuurd, blijkt dat je .dll files kan wissen uit de common files directory.

Dat werkte! Inclusief een nieuwe installatie van Norton Internet Security 2005.

Maar het was de moeite om dit te doen.

Jasper