jh
door jhkremer Mar 26, 2006 om 19:20
Computers & telefonie

Norton anti virus

wie o wie kan me vertellen hoe ik norton van mijn pc kan verwijderen

we hebben al van alles geprobeerd

1406 18 Rapporteer

dirck
door dirck - Mar 26, 2006 om 19:34
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Welke versie van Norton heb je?

Heb je op de site van Symantec al hun verwijdertooltje gedownload en geprobeerd?

holstein
door holstein - Mar 26, 2006 om 19:45
922 Antwoorden / 16 Vragen

Je zal wel via het config.scherm naar de software zijn gegaan en aan het verwijderen zijn geslagen neem ik aan.
Heb je daar alles van Norton en Symantec er afgehaald ?
Live Reg (Symantec Corporation)
Live Update (Symantec Corporation)
Norton antivirus
Live Update (Symantec Corporation)
Daarna zou je nog in de prog.files op je C schijf de map van Symantec kunnen verwijderen.
Dan zou je nog kunnen zoeken naar Norton en Symantec en dat ook verwijderen, dan zou het weg moeten zijn en inderdaad zie vorige reaktie, een bastandje van de Symantec site.
Misschien vertel ik ook wel allemaal oud nieuws, maar ik probeer ook maar wat en vaak met succes......

dirck
door dirck - Mar 26, 2006 om 19:46
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Je verteld helaas niet welke versie van Norton je hebt, maar lees dit
maar eens goed door, ik hoop dat je nu wel van Norton verlost wordt.

Moest even zoeken naar de link, maar hier is hij.

Uw
Norton-programma verwijderen met behulp van SymNRT
.

me
door merel_1 - Mar 27, 2006 om 16:32
2 Antwoorden / 0 Vragen

beste  jhkremer

Norton is voor velen een groot probleem en laat zich niet zo snel verwijderen

Al het doet denken zelfs met uninstall wordt het programma niet verwijderd

Het blijft gewoon staan in de register sleutels van de pc

Het simpelste is format /c schijf wissen maar dan ben je het ook echt kwijd

ja
door jason1 - Mar 27, 2006 om 16:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of je het volgende al geprobeerd hebt.

Ik kon het oo niet verwijderen, ga naar start > zoeken en typ eerst in norton , laat hem zoeken en verwijder alles waar norton bij staat , wel even opletten ,wat je verwijderd.

daarna weer zoeken en typ dan in symantec , weer alles verwijderen waar symantec bij staat , bij mij was alles verdwenen en heb geen last meer gehad.

Succes

jo
door joop272 - Mar 27, 2006 om 16:57
7 Antwoorden / 0 Vragen
jo
door joop272 - Mar 27, 2006 om 16:58
7 Antwoorden / 0 Vragen
edwardus
door edwardus - Mar 27, 2006 om 17:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat zijn wel weinigzeggende antwoorden, Joop ;)

en
door engelbrutus - Mar 27, 2006 om 19:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Om Norton compleet teverwijderen heb je sowieso de removel tool SymNRT nodig.

Daarnaast moet je alle mappen verwijderen die betrekking hebben tot norton.

Je moet er wel voor zorgen dat je de verborgen bestanden ook ziet.

En daarnaast even het register in duiken en alles wat met symantec te maken heeft verwijderen.

http://search.symantec.com/custom/nl/query.html?lk=1&rf=0&la=nl&qt=verwijderen&qp=language%3Anl&x=48&y=12

Een handig register tooltje is regcleaner > http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

jk
door jkoops - Mar 27, 2006 om 21:35
51 Antwoorden / 9 Vragen

Ik geef een extra ster voor dit antwoord. Het is het enige goed doordachte en werkende antwoord. Symentic is zeer ongeschikt bij hulp. Ze zijn m.i. niet eens telefonisch bereikbaar en antwoorden op e-mails zijn onzinnig en komen heeeeeeeeeel erg laat of helemaal niet.

Wessel

ha
door hanszoet - Mar 28, 2006 om 09:21
5 Antwoorden / 1 Vragen

Norton start bij het booten van de PC een aantal services die eerst gestopt moeten worden om het programma goed te kunnen verwijderen.
Als je XP draait ga dan naar Start/Administrative Tools/Services (geen idee hoe dat in de NL versie heet, sorry) en dan staan er twee services die betrekking hebben op Norton. Die services moeten gestopt worden. Daarna via het configuratiescherm Norton deinstalleren en via de verkenner de map Norton weghalen.
Als je er niet voor terugdeinst om ook de aanwezige keys uit het register weg te halen (wees hier heel voorzichtig mee);
ga naar Start/Uitvoeren/regedit. Haal in HKEY_CURRENT_USER en HKEY_LOCAL_MACHINE onder de subkey SOFTWARE de verwijzing "Symantec" weg. Dan ben je de zaak echt kwijt.

al
door alysa - Mar 28, 2006 om 09:40
8 Antwoorden / 10 Vragen

ik had norton er heel snel af, 1e van het bureaublad verwijderen, dan naar software overzicht naar norton antivirus op verwijderen drukken, en dan gaat hij hem verwijderen, duurt ongeveer 5 minuten.

Alysa

sh
door shortymusic - Mar 28, 2006 om 14:24
18 Antwoorden / 11 Vragen

1.STOP DE CDROM VAN NORTHON  IN JE PC.,DEZE ZAL ZICH VAN ZELF OPSTARTEN.JE KRIJGT DAN EEN MENU,HERTELLEN ,VERWIJDEREN,DRUK OP VERWIJDEREN.DIT GAAT AUTOMATISCH.,START DAN DE PC OPNIEUW OP,KIJK INPROGRAMMAFILES,EN DUK OP NORHON,ALS DIT WOORD IS VERWIJDERD,DAN MAG HET NIET MEER OP DE PC STAAN,NU KOMT HET GA NAAR START EN HET  WOORD UITVOEREN,EN TYP IN REG.EXE,DRUK OP ENTHER,EN KIJK WAT VOOR MENU JE  KRIJGT,DRUK OP DE MEEST RECHTSE BALK BOVEN DAT MENU,,NU ZIE JE DE GEVENS LIST,ALLES WAAR NUSAVT,OF IETS DERGELIJKS STAAT WIS DIT,MAAR CONTROLEER OF DIT OOK VAN NOTHON ANTIVIRUS IS,KIJK IN JE NORTHONBOEKJE ,DAAR STAAT ALLES IN OF BEL DE HELPDESK VAN NORTHON.

SUCCES,GROET SHORTY.

sh
door shortymusic - Mar 28, 2006 om 14:52
18 Antwoorden / 11 Vragen

VOOR NORTHON TE VERWIJDEREN,PC CLEAN LAATSEVERSIE HAALD ALLES UIT DE REGISTER,WAT VAN NORHON VERWIJDERD KAN WORDE.!!!!!,,MENSSEN LEZEN TE WEINIG HUN GEBRUIKS AANWIJZINGEN,VAN HUN GEKOCHTE SOFTWARE,OOK WORD ER SOFTWRE GEKOCHT,TERWIJL ZE NIET WETEN WELKE PC ZE IN HUIS HEBBEN STAAN,1GEHEUGENSHIPS SDRAM OF DDRAM,MHZ BV 133,VELEN LEZEN  NIET WAT ER OP EEN SOFTWAREDOOS STAAT.WAT DE EISEN BETREFT,OM HET PAKKETSOFTWARE,VOOR JOU PC WEL GESCHIKT IS,KIJK HIER NA,EEN MAAL GEKOCHT EN OPEN GEMAAKT KAN JE HET NIET MEER RUILEN!!!!!!!!!!!DENK DAAR GOED AAN111,MAAK EEN PRINT VAN JE HARDWAREGEGEVENS,,WELKE HDSCHIJF HEB IK,DVDBRANDER+ OF_BRANDER GELUIDSKAART GEHEUGEN SHIPS DDRAM ,SDRAM 64BIT,128BIT 512BIT GRAFISCHEKAART EN HOESNEL DEZE IS OOK DEZE KAART HEEFT EEN GEHEUGENSHIP,COOLER,WELK MERK,DVDSPELER,MERK- OF MIN,DIT IS BELANGERIJK ALS JE CDROMS BRANDEN KAN OOK ,MAAR WEER GELD - OF +SCHIJVEN,DIT GELD OOK VOOR DE PRINTER,USB AANSLUITINGENCATDRICHT.PLUG EN PLAY,CAMERSA'S,VIDEOSOFTWARE ENZOVOORT/

GROET SHORTY.

SCHRIJF HET OP ,EN MAAK EEN COPY,EN ZORG DAT JE DIT BIJ JE HEBT IN JE BROEKZAK,OF VOOR DE DAMES IN JE TASJE.,

DAN VOORKOM JE VEEL NARIGHEID MEE.,SUCCES.ALLEN DIE WAT NIEUWS WILKOPEN

my
door myk - Mar 28, 2006 om 17:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

welke versie van windows gebruik je? Bij windows xp moet je bij instellingen configuratiescherm het icoon software aanklikken, je krijgt dan al je software te zien, hier kan je alles van norton verwijderen.

succes

me
door mechelina - Mar 28, 2006 om 18:02
17 Antwoorden / 3 Vragen

Ha ik heb er een programma opgezet speciaal om norton te verwijderen. Kreeg hem ook met geen mogelijkheid er goed af. met het gevolg dat ik hem er niet opnieuw op kon krijgen.

ik deed ook alles wat ze hier als tip hebben staan zelfs het register haalde ik alles weg.

Toen ik op het internet op zoek ging kwam ik dit programmatje tegen en ja dát werkte wel.

je kan het hier halen

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;290301

Gr Mechelina

be
door berkenblad - Mar 31, 2006 om 00:11
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou hier zelf ook graag antwoord op willen ontvangen.

dirck
door dirck - Mar 31, 2006 om 00:50
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Staan genoeg antwoorden dacht ik zo, of stel anders zelf even een vraag,