le
door leeo Aug 7, 2012 om 18:29
Computers & telefonie

Nummerbehoud

Door langdurige problemen bij Simpel wil ik bij deze club weg. Bij een andere privider heb ik nummerportering aangevraagd. Bij Simpel zeggen ze nu ondanks dat mijn nummer nog gebeld kan worden dat het nummer is afgesloten en kan mijn nummer niet geporteerd worden. Wat zijn de mogelijkheden om mijn nummer te behouden en welke rechten heb je als deze provider (SIMPEL) alle zaken blijft verstieren..

809 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Aug 7, 2012 om 18:55
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Heb je aan je financiële verplichtingen voldaan?

le
door leeo - Aug 7, 2012 om 19:03
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, in zoverre dat ik hen in gebreke heb gesteld etc. alles heb betaald maar al ruim 7 weken niet heb kunnen bellen. Elke keer zeggen ze een nieuwe simkaart op te zullen sturen maar wat er komt is niets. Je kunt wel weg maar bent dan je nummer gewoon kwijt volgens de klantenservice. Dit terwijl de directeur zegt dat het wel mogelijk is als coulance !?

zwemmer
door zwemmer - Aug 7, 2012 om 19:27
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Ik kan je alleen maar aanbevelen je een en ander door de klantenservice uit te laten leggen. Als je het vriendelijk vraagt oogst je misschien wel meerkennis.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 7, 2012 om 20:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Beschouw je nummer maar als verloren, je gaat dit nooit geregeld krijgen met simpel.

Als ultieme poging zou je de directeur nog kunnen mailen, gebruik zijn naam in combinatie met de naam van het domein, maar geef het je weinig kans..


Laat het een wijze les zijn om in de toekomst uit de buurt van t-mobile te blijven.

le
door leeo - Oct 25, 2012 om 15:43
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 7 aug 2012, 20:23]Beschouw je nummer maar als verloren, je gaat dit nooit geregeld krijgen met simpel.

Als ultieme poging zou je de directeur nog kunnen mailen, gebruik zijn naam in combinatie met de naam van het domein, maar geef het je weinig kans..


Laat het een wijze les zijn om in de toekomst uit de buurt van t-mobile te blijven.

le
door leeo - Oct 25, 2012 om 15:54
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 7 aug 2012, 20:23]Beschouw je nummer maar als verloren, je gaat dit nooit geregeld krijgen met simpel.

Als ultieme poging zou je de directeur nog kunnen mailen, gebruik zijn naam in combinatie met de naam van het domein, maar geef het je weinig kans..


Laat het een wijze les zijn om in de toekomst uit de buurt van t-mobile te blijven.

lekkerisdat... 't is me toch gelukt via de geschillencommissie om mijn gelijk te krijgen!! Heb een goede vergoeding gekregen voor ongemak, kosten etc. en me simpel bij Simyo aangemeld met mijn eigennummer. Wat een verademing geen kosten voor helpdesk, doen wat ze beloven, geen ingewikkelde aan of uit-zetkosten gratis helpdesk 0800 nummer en noem maar op en voor maar 50 cent meer. Kortom een aanrader via het KPN netwerk. Ik raad iedereen aan om naar de geschillencommissie te gaan daar luisteren ze kennelijk naar of zijn ze gevoelig voor.. Allemaal veel sterkte in de strijd

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 25, 2012 om 17:01
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Bedankt voor je terugkoppeling. Had dit nooit verwacht, maar knap en fijn dat het gelukt is.

En Simyo is geen gekke keuze, zelf al jaren klant daar (prepaid, bellen doe ik wel op andere manieren) alleen in afronden zijn ze niet zo sterk, maar die 1 cent die dat kan schelen neem ik wel voor lief, dat is heel wat anders als tientallen belminuten, expres, overhevelen naar 'n nieuwe maand zoals ze bij Simpel doen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer