ro
door robinhood Oct 28, 2004 om 13:21
Computers & telefonie

Nummerweergave

Ik heb een dure draadloze telefoon van Siemens (Gigaset 3010 comfort) en het lukt mij niet om daar nummerweergave op te krijgen terwijl het wel ondersteund wordt volgens de handleiding. Ik ben diverse keren naar de Primafoon geweest en heb mijn licht opgestoken bij een monteur van KPN. Het toestel doet het in de winkel wel, de lijn is doorgemeten, ik heb advies gevraagd bij de Belcompany waar ze ook deze toestellen verkopen, maar wordt weer doorverwezen naar de Primafoon. Er is geen sprake van storende elementen in de huiskamer, zoals een centrale o.i.d. Als ik gebeld wordt zie ik alleen dat het een externe oproep betreft en ik zie op de display dat iemand gebeld heeft en dat blijft heel lang er op staan. Kortom ik betaal voor een dienst die ik niet krijg en dat vind ik zonde, bovendien vind ik het prettig om te weten wie er belt of gebeld heeft. Wie kan mij helpen met dit vervelende probleem? Bedankt alvast.

3880 3 Rapporteer

freya
door freya - Oct 28, 2004 om 13:52
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo robinhood,

Ik mag aannemen dat je voor de funktionaliteit van nummerweergave bij KPN een apart abonnement hebt afgesloten? (ik meen iets van 1,15 euro/maand) Nummerweergave zit niet in het standaard telefoonabonnement. Alleen de funktionaliteit van nummerweergave op het toestel is niet voldoende!

suc6.

yx
door yxl - Oct 28, 2004 om 14:39
4 Antwoorden / 13 Vragen

Door een administratiefout kan je wel betalen maar is je nummerweergave niet geactiveerd. Heb je van de KPN een bevestiging gekregen dat je nummerweergave is geactiveerd. Bel anders met KPN zelfervice of kijk via een login op de site van kpn naar je status. Kan heel handig zijn. Zet hem anders uit dan betaal je niet en heb je ook niets

ro
door robinhood - Oct 29, 2004 om 11:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt Frey voor je reactie,

Nummerweergave is aangemeld en het probleem is nog niet verholpen. Inmiddels ook een mail gestuurd naar de leveranicier van de gigaset (Siemens).

Robin Hood