discovery
door discovery Dec 3, 2015 om 14:01
Computers & telefonie

Offers4U niet te verwijderen

Sinds maanden word ik op mijn laptop geteisterd door Offers4U. Het schijnt een virus te zijn wat met een of ander programma (onbewust) erop is gekomen.Zodra je een website bezoekt waar je iets kan kopen word je bestookt met popups van dezelfde soort artikelen waarnaar je aan het kijken bent maar dan van andere winkels met prijzen erbij. Je kan het wegklikken maar dan verschijnt het meteen opnieuw.Er komen drie a vier popups op je pagina zodat je amper het product nog kan bekijken. Je kan het stopzetten voor 1 dag of 1 week en in het begin werkte dat wel maar al lange tijd niet meer. Ze geven aan dat je naar een pagina kan gaan om het definitief stop te zetten, daar wordt aangegeven dat je het moet verwijderen uit je computer, maar er is niets van terug te vinden. Via google ben ik erachter gekomen dat vele mensen met mij dit probleem hebben en alle oplossingen uitgeprobeerd maar niets helpt. Ook veel klachten van anderen die het ook niet verwijderd krijgen. Sinds deze week krijg ik die popups ook op een nieuwssite, dat is nog irritanter. Lees ik een artikel over sinterklaas komen er ineens allemaal popups van zwarte pieten. Ik ben er zo klaar mee en hoop dat hier iemand mij uit de brand kan helpen.

Vriendelijke groet,

Discovery

3224 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2015 om 15:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo discovery,

Scan eens met AdwCleaner en met MBAM.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Dec 3, 2015 om 15:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS Gebruik géén Spyhunter!!

discovery
door discovery - Dec 3, 2015 om 22:16
91 Antwoorden / 23 Vragen

Dank voor jullie antwoorden.

Ik weet niet of ik deze vernieuwde site nou een toevoeging vind. Krijg nu niet meer per mail bericht dat ik een antwoord heb gehad. Zag bij het plaatsen van de vraag ook niet de mogelijkheid om dit in te stellen. (het vroegere vinkje).

marita567
door marita567 Dec 3, 2015 om 22:31
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@discovery Om een melding te krijgen in je email moet je nu bovenaan in de balk klikken op profiel en dan op bewerken , dan ziet uw een lijst met alle catogoriën , en daar vink uw aan waar uw een melding van wilt krijgen . Wanneer uw een melding ontvangt ziet u een cijfer op uw foto staan klik hier op en uw ziet wie er geantwoord heeft . vr,gr.

tenormin
door tenormin Dec 4, 2015 om 12:47
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@marita567, ja, dat is het goede antwoord: wel erg vervelend om telkens naar je profiel te moeten om iets aan of uit te vinken. Denk niet dat ik de enige gebruiker ben die dit een nare methode vind.

discovery
door discovery Dec 4, 2015 om 13:10
91 Antwoorden / 23 Vragen

Dank je wel, heb mijn profiel aangepast. Ik vind het geen goede beurt van Kassa dat het niet via een mail wordt uitgelegd wat er is veranderd. Nu moet je het zelf maar uitzoeken. Heb deze vraag inmiddels al meerdere keren voorbij zien komen.

discovery
door discovery Dec 30, 2015 om 13:50
91 Antwoorden / 23 Vragen

Nogmaals een kreet om hulp, zijn er nog andere opties om dit hardnekkige virus te verslaan. Tot nu toe heeft niets geholpen en krijg ik zelfs op nieuwssites die opdringerige popups. Word er echt gek van.

Vriendelijke groet,
Discovery

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2015 om 12:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je de gegeven suggesties nu al geprobeerd?

discovery
door discovery Dec 4, 2015 om 13:11
91 Antwoorden / 23 Vragen

Nog niet, nog geen tijd voor gehad. Maar ga het zeker proberen.

discovery
door discovery - Dec 4, 2015 om 14:44
91 Antwoorden / 23 Vragen

@Edrick3

Ik heb AdwCleaner geprobeerd, die was snel klaar en heeft niets gevonden.

Toen MBAM geprobeerd en wat een toeval, de popups kwamen meteen tevoorschijn. Ik heb er een foto van gemaakt en hoop dat het me lukt die te plaatsten. Dit keer heeft de scan een half uur geduurt en 8 items gevonden en verwijderd maar niets van Offer4U. Mijn laptop opnieuw opgestart en naar een site gegaan waar ze veel voorkomen en ja hoor, daar waren ze weer. Het is echt een heel hardnekkig virus wat schijnbaar niet, of heel lastig te verwijderen is ook gezien de recensies op Google.

In ieder geval bedankt voor het meedenken en hoop dat er misschien nog andere tips binnenkomen.

PS. foto wilde niet uploaden, mag maximaal 1200 pixels breed zijn, geen idee hoeveel mijn (telefoon)foto is.

marita567
door marita567 - Dec 4, 2015 om 15:11
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@ discovery  ,

hebt u deze oplossing al een geprobeerd klik hier

discovery
door discovery Dec 4, 2015 om 20:58
91 Antwoorden / 23 Vragen

Ja, heeft ook niets opgeleverd. Het is zeer hardnekkig.

aurora1
door aurora1 - Dec 4, 2015 om 22:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen
marita567
door marita567 Dec 4, 2015 om 22:40
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Aurora1 , Ik heb uw link gelezen ( vertaling naar het nederlands ) Ts heeft al veel oplossingen die daar staan gedaan , het enige wat nog rest is , scannen met hitman pro , krijgt Ts toch de eerste maand geloof ik de betaalde proefversie . en het laatste wat er beschreven stond het resetten van de instellingen IE - chrome - Firefox . of scannen met emisoft emercency