ro
door ronaldeninge Feb 15, 2012 om 19:59
Computers & telefonie

Office 2010

Ik heb gisteren een computer en een office 2010 gekocht bij Paradigit Amersfoort. Ik had niet goed gekeken en kwam er later achter dat er geen outlook in dit pakket zar. Dit had ik wel nodig voor mijn bedrijfje. Dus ik dacht vandaag even omruilen en bijbetalen voor het andere pakket. Wat schetst mijn verbazing, dat kon dus niet! Het is voor Paradigit lastig om software te ruilen. Nu zit ik met een pakket van €119,99 waar ik niet zo veel aan heb. Klopt dit wel? Kan dit zomaar en kan ik hier wat aan doen?Heeft er iemand advies?

Groetjes Ronald

3081 12 Rapporteer

gsm
door gsm - Feb 15, 2012 om 20:15
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Een geopend pakket kan niet terug, zeker niet als je het al gebruikt hebt en geactiveerd..

Het pakket wat je nu hebt is voor 3 PC's.
Voor Outlook ben je per PC €100 meer kwijt.

Waarom niet gewoon Windows Live Mail, of het gratis Thunderbird gebruiken met Lightning, i.p.v. Outlook 2010?

stacey
door stacey - Feb 15, 2012 om 20:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ronaldeninge schreef op woensdag 15 feb 2012, 19:59] Klopt dit wel? Kan dit zomaar en kan ik hier wat aan doen?Heeft er iemand advies?

Groetjes Ronald

Ja dat klopt, ja dat kan...........
Nee daar kan je nog weinig mee als winkelier dat niet wil.
Koop=Koop en je moet zelf even (be)kijken wat je koopt voor je het koopt........
Je hebt het goedkoopste office pakket Zonder outlook genomen blijkbaar, pakket met outlook is 130,00 duurder.... je had je even beter moet (laten) informeren.

diumenge
door diumenge - Feb 15, 2012 om 20:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zit weinig anders op dan Outlook er los bij te kopen dan, link.

jo
door jozu - Feb 16, 2012 om 08:08
72 Antwoorden / 2 Vragen

Even gekeken het is de enige van 119,99 dus .....

Bij de specificatie staat het toch duidelijk.
Sommige producten kunnen niet omgeruild worden:
a) Softwareproducten;

Specificaties
Productbeschrijving Microsoft Office Home and Student 2010
Software / Categorie Office toepassingen
Software / Subcategorie Office toepassingen - office suite
Software / Licentietype Volledig pakket
Aantal licenties 1 licentie, 3 gebruikers
Componenten softwareverzameling Word 2010, Excel 2010, PowerPoint 2010, OneNote 2010
Distributiemedia CD/DVD-ROM
Benodigd besturingssysteem Windows Vista (32Bit), Windows Vista (64Bit), Windows 7 (32Bit), Windows 7 (64Bit)
Taal Nederlands
Inclusief Microsoft Muis

[edit-redactie]

diumenge
door diumenge - Feb 16, 2012 om 08:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als ronaldeninge illegaal zou willen downloaden dan had hij vast niet eerst een (weliswaar verkeerde) legale versie gekocht.

jo
door jorisw - Feb 16, 2012 om 09:23
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=macwouter schreef op woensdag 15 feb 2012, 23:36]Ronald.
Als zelfstandige ondernemer wordt je via gemeente en het rijk van alle kanten uit geknepen. Ik hoor het vaak genoeg van al die ZZP ers die bij ons komen.Het is vaak niet meer te doen om een bedrijfje op te zetten.Ik zou zeggen trek ook eens een keer de stoute schoenen aan en neem deze.

Aanzetten tot crimineel gedrag is strafbaar (software downloaden is strafbaar, i.t.t. muziek en films).

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 16, 2012 om 11:49
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=jorisw schreef op donderdag 16 feb 2012, 09:26][quote=vatoslocos schreef op donderdag 16 feb 2012, 09:15]

Nog 1 die aanzet tot crimineel gedrag. Gaat lekker op dit forum. Niets mis mee, Microsoft vraagt hier toch echt zelf om door totaal geen ondersteuning te bieden. Plus alle bugs, niet logische instellingen etc. (lees rommel) is het beter om er ver uit de buurt van te blijven. Voorheen downloaden ik ook altijd Office, maar de laatste jaren is het zo'n rommel geworden dat ik het zelfs 'gratis' niet meer wil gebruiken en nu OpenOffice gebruik, het is ook niet alles maar zoveel minder rommel op de PC en je kunt er precies het zelfde mee.

Dit allemaal is getypt op een volgens Microsoft dan, legale versie van Windows 7 Ultimate, wie ben ik om daar aan te twijfelen ;-)

tdehond
door tdehond - Feb 16, 2012 om 12:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Bij Microsoft office is het programma Outlook ook afzonderlijk te downloaden of te bestellen tegen een behoorlijk bedrag:
klik hier

macwouter
door macwouter - Feb 16, 2012 om 13:05
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=jorisw schreef op donderdag 16 feb 2012, 09:23][quote=macwouter schreef op woensdag 15 feb 2012, 23:36]Ronald.
Als zelfstandige ondernemer wordt je via gemeente en het rijk van alle kanten uit geknepen. Ik hoor het vaak genoeg van al die ZZP ers die bij ons komen.Het is vaak niet meer te doen om een bedrijfje op te zetten.Ik zou zeggen trek ook eens een keer de stoute schoenen aan en neem deze.

Aanzetten tot crimineel gedrag is strafbaar (software downloaden is strafbaar, i.t.t. muziek en films).

En voor de Windows fanaten.
Bill Gates of hoe heet ie ook alweer kan ook voor miljarden doneren aan goede doelen en wordt nog steeds rijker dus mag je die outlook van 189 euro best wel pakken hoor. Ik steel ook van Apple want die is nog rijker dan Microsoft.

traporgel
door traporgel - Feb 16, 2012 om 13:19
191 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=macwouter schreef op donderdag 16 feb 2012, 13:05]

En voor de Windows fanaten.
Bill Gates of hoe heet ie ook alweer kan ook voor miljarden doneren aan goede doelen en wordt nog steeds rijker dus mag je die outlook van 189 euro best wel pakken hoor. Ik steel ook van Apple want die is nog rijker dan Microsoft.

Ik zag dat u zelfstandig ondernemer bent. Nu concludeer ik dat u rijk zat bent, dus morgen kom ik uw auto en alle audiovisuele apparaten stelen. Ik heb ze namelijk dringend nodig. En uw schoonmoeder heeft geld zat. Dus de rechter zal mij vrijspreken van diefstal. Ik mag dat doen van de rechter, want ik heb oprecht verteld dat ik het dringend nodig heb.

macwouter
door macwouter - Feb 16, 2012 om 14:39
825 Antwoorden / 9 Vragen

''Als zelfstandige ondernemer''
Hier spreek ik niet voor mezelf maar voor een ander. Sorry dat het een beetje verwarrend overkomt. Neen ik werk bij een van de grootste multinationals van Europa en moet ook flink aanpoten.Daarbij zijn wij tweeverdieners en kunnen wij ons best wat permitteren. Maar daar gaat het niet om. In deze tijd hebben wij te maken met het fenomeen DE NIEUWE RIJKEN.Dat ze rijk geworden zijn zal mij een zorg zijn maar wat mij steekt is dat ze ook meer macht hebben en zich daarbij ook schuldig maken aan fraude en corruptie. KPN T-Mobile en Vodafoon steelt ook van de klanten.Bestuursleden in het bedrijfsleven maken zich schuldig aan vriendjespolitiek .In Amsterdam heb je stadsdeelraden die geleid worden door allochtone PVDA leden die sjoemelen bij de pest. NS met zijn Chipkaart rooft je hele bankrekening leeg. Op internet koop je iets wat nooit geleverd wordt en wordt je niet geholpen door de politie. Dat je NIET geholpen wordt als je slachtoffer bent van een van die telecom bedrijven en als je NIET geholpen wordt als je je huis moet verlaten door pesterijen van allochtone buurtgenoten.Als je NIET geholpen wordt met jouw dakkapel omdat er een of andere wethouder er geen zin in heeft. Dan komt dat omdat je GEEN Katja Schuurman heet of Linda de Snol.

ro
door ronaldeninge - Feb 16, 2012 om 18:36
7 Antwoorden / 2 Vragen

Iedereen bedankt voor het advies. Duidelijk is in ieder geval dat ik volgende keer beter moet uitkijken:-)