sepke2008
door sepke2008 Feb 28, 2010 om 17:56
Computers & telefonie

Office home and student

Ik gebruik Office home and student 2007 op drie computers, dit is ook het maximale aantal computers volgens de licentievoorwaarden. Nu wil ik één van deze computers vervangen door een nieuwe.
Kan ik nu op deze nieuwe computer ook weer office installeren of wordt deze als nummer vier gezien?
Groet, Sepke

826 6 Rapporteer

freya
door freya - Feb 28, 2010 om 18:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo sepke,

Ik zou zeggen, verwijder het pakket éérst van de oude computer en installeer het daarna pas op de nieuwe computer. Gaat vast wel goed.

m.vr.gr. Freya

poltol
door poltol - Feb 28, 2010 om 19:14
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Gewoon op de nieuwe PC zetten. Mogelijk dat het registreren niet gaat lukken. U kunt ook even met Microsoft chatten. Die helpen u dan verder.

Klik hier maar eens

Vr.gr. poltol

birdies
door birdies - Feb 28, 2010 om 19:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen

............Kan ik nu op deze nieuwe computer ook weer office installeren of wordt deze als nummer vier gezien?...........

Zoals Freya al zegt: in ieder geval eerst de versie van je oude p.c. verwijderen. Bij mij ging de 4e keer niet, omdat hij inderdaad al op 3 p.c.'s stond. Kreeg toen de melding dat het maximale aantal was bereikt.

kroonmeester
door kroonmeester - Feb 28, 2010 om 20:58
457 Antwoorden / 45 Vragen

Er wordt wel degelijk de aantal registraties geregistreerd.

Microsoft biedt dan aan via een gratis 0800-nummer om een nieuwe registratie te doen zonder kosten.

Overigens komt Microsoft dient jaar met een nieuwe MS Office 2010 op de markt; investeren in MS Office 2007 is m.i. kosten op een sterfhuis maken?

Lsk520
door Lsk520 - Feb 28, 2010 om 22:02
827 Antwoorden / 2 Vragen

Overigens komt Microsoft dient jaar met een nieuwe MS Office 2010 op de markt; investeren in MS Office 2007 is m.i. kosten op een sterfhuis maken?

Onzin, 2007 blijft prima om mee te werken en waarom zou je 2010 gaan kopen?

birdies
door birdies - Feb 28, 2010 om 22:35
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.............. investeren in MS Office 2007 is m.i. kosten op een sterfhuis maken?........

Ten 1e: hoeft er niet geïnvesteerd te worden, want ze hebben al Office 2007.

Ten 2e: Met Office 2007 kun je nog jaren vooruit; Word '97 wordt ook nog steeds volop gebruikt.