be
door bengelina Mar 19, 2008 om 09:41
Computers & telefonie

Office pakket 2003 professional

Wie kan mij vertellen hoe ik voordelig in het bezig kan komen van het office pakket 2003 professional van Microsoft (word, excell, outlook, powerpoint, access). Al vast bedankt voor jouw/uw reaktie. RA

1448 16 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Mar 19, 2008 om 09:53
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Via de winkel maar voordelig bestaat niet, voordelig betekend in de software branche meestal illegaal.

gladdeharry
door gladdeharry - Mar 19, 2008 om 10:11
463 Antwoorden / 14 Vragen

Zal denk ik niet meevallen in de winkel.Sinds een jaar is Office 2007 op de markt.

birdies
door birdies - Mar 19, 2008 om 10:18
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Heb je wel het volledige pakket nodig? Er zijn nl. goedkopere versies, bijv. zonder Powerpoint en Access.
Bijv. Microsoft Office 2003 Basic, bestaande uit Word, Excel en Outlook. Verder bestaat er ook nog een studentenversie.
Er is ook een groot prijsverschil tussen een volledige en een upgrade versie (te gebruiken als je al een eerdere officeversie in gebruik hebt).

birdies
door birdies - Mar 19, 2008 om 10:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Via het web nog genoeg 2003 pakketten te koop.

varabas
door varabas - Mar 19, 2008 om 10:20
450 Antwoorden / 35 Vragen

bengelina,

Ik weet niet of je studerende kinderen hebt of misschien wel zelf werkzaam in het onderwijs, zo, ja klik dan op één van onderstaande links

www.slim.nl

www.surfspot.nl

Hier kun je als je voldoet aan de voorwaarden hééééél goedkoop software kopen!

Bassie (heeft niet alleen maar de clownsschool doorlopen)

birdies
door birdies - Mar 21, 2008 om 08:34
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. Er bestaat ook een prima gratis alternatief, nl. open office org. Te downloaden via google pack of rechtstreeks: http://nl.openoffice.org/

be
door bengelina - Mar 21, 2008 om 08:38
8 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo birdies, Johanpc, gladdeharry en varabas,

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag over het office pakket 2003 professional. Ik ga ermee aan de slag. Hopelijk kom ik in het bezit van een voordelig exemplaar/alternatief. Met de groetjes van bengelina

birdies
door birdies - Mar 21, 2008 om 08:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Let wel op dat je bij open office de benodigde vinkjes zet om de originele Word en Excelbestanden te kunnen openen. (Ik moet het even uit mijn hoofd doen, maar weet nog wel dat je goed  op moet letten met aanvinken hier en daar.)

la
door laptop - Mar 21, 2008 om 10:10
92 Antwoorden / 14 Vragen

heb er nog een ,die je via upgrade op je naam kunt zetten.

gsm
door gsm - Mar 21, 2008 om 11:03
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Goed opletten met plaatsen van vinkjes is altijd aan te raden. Dat hoeft niet alleen bij Open Office, maar evenzeer is dat nodig bij Office 2007.
Bij beide gaat het om de uitwisselbaarheid van de documenten met computergebruikers die nog een oudere versie Office gebruiken (2003 of eerder). Bij OpenOffice kun je het beste de *.doc indeling kiezen, zodat de Open Office documenten ook leesbaar zijn met de betaalde MS Office pakketten.

GSM

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Mar 21, 2008 om 13:45
525 Antwoorden / 385 Vragen

Ik zal eens op zolder en in de kelder kijken !
Mail me maar.
Groeten,
GW.

P.S.  O ja,  grey-wizard@wanadoo.nl

vr
door vroemmie - Mar 21, 2008 om 13:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij een usenet kun je het downen.stuur maar een PM dan leg ik het uit francisca5454@hotmail.com

ro
door ronlau9 - Mar 21, 2008 om 16:40
46 Antwoorden / 0 Vragen

Waar op neem je niet openoffice is kosteloos te down loaden en is erg uitgebreid er bestaat ook een window versie
DE meest uitgebreide versie zit in PCBSD maar ja moet je het aan durven om een dual te maken met PCBSD

labswans
door labswans - Mar 21, 2008 om 17:44
1918 Antwoorden / 10 Vragen

zet vooral uw emailadres hier neer op deze site en u bent gegarandeerd de klos voor kwaadwillenden

labswans

door labswans - Mar 21, 2008 om 17:45
1918 Antwoorden / 10 Vragen

zie iets hoger !

mt
door mtax - Mar 21, 2008 om 20:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn beste, ik kan je melden dat ik voor jouw een office 2003 prof heb. Laat maar weten of je het wat vind. Over de prijs kunnen we het eens worden, toch........