eclipse
door eclipse Apr 11, 2013 om 16:11
Computers & telefonie

Onbekende zoekmachine ?

hallo, als ik bijv op marktplaats iets wil nakijken klik ik op het onderwerp en zeg zoek met en dan kwam daar altijd google hoihoi, nu na herinstallatie kkomt er een geen google, maar een soort van dubbele regenboog gekleurde twee OO met een streep erop ??? en die machine heeft duidelijk andere voorkeuren als google, ik ken heb nergens terugvinsden, niet in de extensie`s, niet in config, Ik heb google als zoekmachine en toolbar.. en normaal krijg iik dan een google link, nu dus niet .. weet iemand wat het is ? hoe het heet ??toen ik daarnet de toolbar installeerde vroeg hij feed.snap.do , ik klikte alleen google aan, ik heb al enkele dagen terreur van dat feed,snap.do. of welke zoekmachine het dan ook is hoe krijg ik hem weg ?
de terreur van yahoo, en ask kunnen we nu wel maar dit is nieuw voor mij,
@biels gelieve niet te reageren dank je ......

693 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2013 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Heb je nu al weer rommel binnengehaald. ;-)

Kijk eens hier om te verwijderen.

En scan maar weer eens met MBAM voor de zekerheid!

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2013 om 16:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Hier kun je ook vinden hoe het te verwijderen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2013 om 16:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ook hier staat hoe je het kunt verwijderen.

En nou verder geen rommel meer binnenhalen. ;-)

freya
door freya - Apr 11, 2013 om 16:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo eclipse,

Als ik naar Marktplaats ga, zie ik gewoon boven in beeld een zoekveld en een knop (Zoeken), daar komt verder geen andere zoekmachine aan te pas....

Als het inderdaad zo is dat je wat 'rommel' hebt binnengehaald, dan moet je toch die software die je gebruikt eens onder de loep nemen. Blijkbaar zit daar toch iets tussen wat allerlei rommel/toolbars installeert.....

m.vr.gr. Freya

eclipse
door eclipse - Apr 11, 2013 om 17:37
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 11 apr 2013, 16:38]Hallo eclipse,

Als ik naar Marktplaats ga, zie ik gewoon boven in beeld een zoekveld en een knop (Zoeken), daar komt verder geen andere zoekmachine aan te pas....

Als het inderdaad zo is dat je wat 'rommel' hebt binnengehaald, dan moet je toch die software die je gebruikt eens onder de loep nemen. Blijkbaar zit daar toch iets tussen wat allerlei rommel/toolbars installeert.....

m.vr.gr. Freya

Hoi Freya, ik bedoel als je een regel aanstreept, rechtermuisknop en dan doorzoeken met............. bij mij is dat normaal google .. nu onbekend, maar google waarschuwde voor feed.snap.do ? locate ken hem niet vinden :-( ik heb alle "normale programma `s zoals altijd, als genoemde site zich op de computer bevindt dan MOET locate hem vinden... dan stuurt hij me naar de map waar die zich bevindt en dan haal je het hele geval weg....mja hij ziet hem niet , ik ook niet :-( dat ding werkt net zoals ASK en YAHOO gelijk alle commerciele prijsvergelijkingen e.d ??? google kwam altijd met de gegevens van wat je aanstreeptte zoals er staat ati 6870 zeer snel op markt plaats geen gegevens, niks dan streep ik ati 6870 aan rechtermuis zoeken met google en hoppa alles van die kaart. revieuws, specs prijzen e.d . geen flauwe kul zoals koop bij piet , die zie ik niet :-) gr han

eclipse
door eclipse - Apr 11, 2013 om 17:44
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 11 apr 2013, 16:38]Hallo eclipse,

Als ik naar Marktplaats ga, zie ik gewoon boven in beeld een zoekveld en een knop (Zoeken), daar komt verder geen andere zoekmachine aan te pas....

Als het inderdaad zo is dat je wat 'rommel' hebt binnengehaald, dan moet je toch die software die je gebruikt eens onder de loep nemen. Blijkbaar zit daar toch iets tussen wat allerlei rommel/toolbars installeert.....

m.vr.gr. Freya

ik heb hem :-)

edrick3
door edrick3 - Apr 11, 2013 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

.....locate ken hem niet vinden :-( ik heb alle "normale programma `s zoals altijd, als genoemde site zich op de computer bevindt dan MOET locate hem vinden... dan stuurt hij me naar de map waar die zich bevindt en dan haal je het hele geval weg....mja hij ziet hem niet , ik ook niet :-( .....

Mocht je het niet kunnen vinden zoek dan goed naar verdachte programma’s van Resoft LTD en verwijder deze.

Met vr.gr.

freya
door freya - Apr 11, 2013 om 17:45
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@eclipse:

Misschien dan toch maar een systeemherstel naar gisteren? Toen was het, neem ik aan, nog wel goed?

Freya

eclipse
door eclipse - Apr 11, 2013 om 17:46
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 11 apr 2013, 16:25]Hallo eclipse,

Heb je nu al weer rommel binnengehaald. ;-)

Kijk eens hier om te verwijderen.

En scan maar weer eens met MBAM voor de zekerheid!

Suc6
@ Hoi Edrick, zoals die op jouw link is te zien is bij mij NIET het geval ik heb gewoon de google chrome pagina, alleen met zoeken kwam hij met dat K**** ding :-) maar hij is weg :-) bedankt voor de aandacht gr han