me
door melaniemel Nov 15, 2012 om 17:22
Computers & telefonie

Onbeperkt sms, Vodafone, achteraf toch op rekening?

Ik heb sinds 20 augustus een Sizz Lover 2 abonnement bij Vodafone voor mijn iPhone. Ik kreeg hierbij benadrukt door de verkoper dat ik onbeperkt sms had. Hij heeft dit gemarkeerd op een blaadje dat nu vast zit aan mijn contract. Deze actie was geldig van 02-07-2012 t/m 02-09-2012 zoals erboven staat vermeld.
Nu kijk ik naar mijn rekeningen over oktober en november en zie dat alle sms die ik verstuurd heb (82 en 116) buiten mijn bundel vallen en bovenop mijn abonnementsgeld komen. Ik ben het hier absoluut niet mee eens, aangezien ik in de veronderstelling was dat ik gratis smste, zoals me bij het afsluiten van het abonnement was medegedeeld. De totale kosten van deze smsjes (20 euro) zijn hoger dan ik voorheen met mijn prepaid in een half jaar versmste en -belde, zo weinig maak ik gebruik van mijn telefoon. Ik sms en bel nu expres meer, omdat ik het toch betaal.
Ik heb Vodafone zojuist gemaild en hoop op een passende oplossing.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Ik voel me opgelicht, maar ik weet niet of Vodafone hier de schuldige is of Belcompany, waar ik mijn contract heb afgesloten.

1023 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bc webcare
door bc webcare - Nov 16, 2012 om 09:51
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemorgen melaniemel,

Je hebt al een e-mail gestuurd naar Vodafone, dus we verwachten dat dit opgepakt wordt. Maar mocht je er straks niet direct uitkomen, of als je nog overige vragen hebt, kun je ons dan een e-mail sturen met je gegevens? Graag dan naar webcare@belcompany.com, onder vermelding van BC1211-549.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 16, 2012 om 11:33
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Melanie,

Erg vervelend als er achteraf onduidelijkheid is over je abonnement. We willen dit graag voor je uitzoeken.

Je kunt wachten op het antwoord van je e-mail. Je mag ook je gegevens naar ons team sturen dan kijken wij alvast naar de status van je klacht.

Ons adres; Webcare.nl@vodafone.com
In de subject/onderwerpregel graag vermelden: Kassa / Melaniemel / 16 nov. 2012

We hebben de volgende gegevens nodig:

Mobiele nummer:
Incidentnummer van je e-mail van 15 nov:
Naam:
Adres:
Klantnummer:

Vriendelijke groet,

Eric
Vodafone Webcare 24/7

me
door melaniemel - Nov 16, 2012 om 12:06
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste BelCompany en Eric, bedankt voor jullie snelle antwoorden!

Er is geen onduidelijkheid over mijn abonnement; ik heb op 19 juli eerst informatie ingewonnen, ik heb het expres allemaal op een rijtje gezet en heb de dag erna na dubbele bevestiging van andere verkopers mijn contract afgesloten. Ik weet wat ik heb afgesloten. Maar er is dus helaas inderdaad wel onduidelijkheid over de rekening.

Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd met de gewenste informatie.

Dank voor jullie aandacht!

Met vriendelijke groet,
Melanie

tijger1
door tijger1 - Nov 19, 2012 om 15:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens Eric van het webcare team van Vodafone kunt u wachten op antwoord op uw email, of de gegevens opnieuw naar hen sturen. Maakt allebei niets uit. U komt onderop de hele grote stapel van klachten, opnieuw ingestuurde klachten en nog eens opnieuw ingestuurde klachten. U kunt wachten tot u een ons weegt en het opgeeft.

Afhandelen van de klachten is er echter niet bij.

me
door melaniemel - Nov 19, 2012 om 16:04
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik kreeg als reactie op mijn mail inderdaad de boodschap dat er onderscheid wordt gemaakt in mail naar het webteam met hun uitnodiging (zo snel mogelijk reactie), of zonder uitnodiging (binnen 30(!!!!) dagen). Dit klinkt niet echt als klantenservice. Ik heb in ieder geval nog geen reactie, maar over 2 dagen wordt mijn telefoonnummer geblokkeerd, aangezien ik mijn rekening (incl de kosten voor gratis sms) nog niet heb willen overmaken. Was ik maar bij KPN gebleven.

tijger1
door tijger1 - Nov 19, 2012 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ook ik heb die verschillende mails ontvangen, maar dat doet er verder niet toe. De klachten worden sowieso niet afgehandeld. Of u nou een reactie krijgt binnen twee dagen of dertig. Helaas.

me
door melaniemel - Nov 20, 2012 om 16:27
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb vandaag bericht terug gekregen van de klantenservice met excuses, de SMSblox zijn op mijn abonnement gezet en de gemaakte kosten worden op mijn volgende rekening in mindering gebracht. Het is nu voor mij dus wel opgelost, waar ik heel blij mee ben. Ik vind het vervelend voor u dat het voor u blijkbaar nog niet opgelost is.

Sommige dingen kunnen verkeerd gaan en dan moet een verantwoordelijke daar op een nette en adequate manier op gewezen worden. Dan hoort er naar je geluisterd te worden en gehandeld te worden. Dat is in mijn situatie nu gedaan, heel fijn! Heel tevreden.

tijger1
door tijger1 - Nov 20, 2012 om 16:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik wacht helaas al meer dan drie maanden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer