tr
door trebu273 Mar 3, 2014 om 12:20
Computers & telefonie

Onderling Bellen Ziggo per 1 April niet meer gratis

Klopt het dat Ziggo per 1 April 2014 het onderling bellen tussen Ziggo klanten stopzet? Je zou daarna 9 cent per minuut gaan betalen. Of je moet voor 9,95 per maand Volop Bellen erbij nemen en dan kan je ook naar alle 06 nummers gratis bellen in Nederland. Ik kan hier nergens informatie over vinden. Sterker nog. Onderling Gratis Bellen staat nog steeds op de website als je vandaag een abonnement afsluit. Ik vind dit heel curieus als dit klopt.

4768 6 Rapporteer

digitaal
door digitaal - Mar 3, 2014 om 12:25
49 Antwoorden / 4 Vragen

Heb het even voor u opgezocht.

http://www.bellen.com/nieuws/ziggo-stopt-met-onderling-gratis-bellen.aspx

Cookies
door Cookies - Mar 3, 2014 om 12:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hierover zijn al diverse topics op het web, ook op deze site.

En ja, het klopt. Daarover moet je een mail hebben ontvangen.

Info op Ziggo.nl KLIK

zoekster
door zoekster - Mar 3, 2014 om 12:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het klopt.
Wel heb ik al meerdere klachten gelezen van Ziggoklanten die hier (nog) geen mail over hebben ontvangen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 3, 2014 om 12:52
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je hebt verschillende mogelijkheden;
1. Blijven klagen en niets doen en dus veel te duur blijven bellen
2. Klagen en 120 euro extra per jaar gaan lappen dus ook weer veel te duur blijven bellen
3. Telefonie bij Ziggo opzeggen en deze tip ter harte nemen, zo veel geld besparen.

Ik zou het wel weten, maar 1 en 2 is natuurlijk wel heel erg lekker makkelijk.. ;-).

Cookies
door Cookies - Mar 3, 2014 om 13:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op maandag 3 mrt 2014, 12:52]
Ik zou het wel weten, maar 1 en 2 is natuurlijk wel heel erg lekker makkelijk.. ;-).

Er zijn natuurlijk mensen (w.o. ene Carola.83) die het geen enkel probleem vinden om 10,- euro p.m. te betalen. Ben totaal niet gecharmeerd van VoIP en zo zullen er meerdere zijn.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 3, 2014 om 21:50
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 3 mrt 2014, 13:34][quote=lekkerisdat schreef op maandag 3 mrt 2014, 12:52]
Ik zou het wel weten, maar 1 en 2 is natuurlijk wel heel erg lekker makkelijk.. ;-).

Er zijn natuurlijk mensen (w.o. ene Carola.83) die het geen enkel probleem vinden om 10,- euro p.m. te betalen. Ben totaal niet gecharmeerd van VoIP en zo zullen er meerdere zijn.
Hoe bel jij dan via Ziggo?