ma
door maicha Feb 15, 2004 om 11:15
Computers & telefonie

Ongewenste schermbalk

ik krijg sinds kort een balk onder aan mijn scherm waarop staat SEARCHBAR.
Hoe kan ik die wegkrijgen en waar komt die vandaan.

823 5 Rapporteer

bo
door bouwe_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
8 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk krijg jij de betreffende balk in je Internet Explorer.

Op een aantal websites krijg je vaak een melding te zien waar op je dan moet antwoorden met Ja of Nee. In deze melding wordt gevraagd of je de betreffende stuk software wilt installeren op je PC. Zolang je op Nee klikt gaat het goed, maar de meeste consumenten klikken na 5x nee toch maar op ja want "dan zijn ze er maar vanaf".

Ik raad je aan op www.lavasoft.de het programma Ad-Aware te downloaden. Dit programma kan dit soort Ad-ware en Spyware verwijderen. Succes!

da
door darkfear - Apr 16, 2004 om 12:39
6 Antwoorden / 2 Vragen

ga naar www.download.com en zoek het programma ad-aware op. download en installeer dit programma en ga daarmee zoeken op spyware. als je dit doet zoekt dat programma alles spyware op op je pc daar zit waarschijnlijk searchbar ook bij. als dit programma de spyware gevonden heeft kunt u het gemakkelijk verwijderen

ra
door ranchi - Apr 16, 2004 om 12:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

Een programma dat wellicht ook goed kan helpen is SpyBot. Dit programma is te downloaden via de volgende link: http://www.safer-networking.org/index.php?page=download

an
door anubis - Apr 16, 2004 om 12:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

om hem weg te krijgen ga je naar configuratie scherm en dan naar software klik dan op de searchbar software en klik op toevoegen/verwijderen het programma wordt nu geuninstald

th
door theone56 - Dec 14, 2004 om 11:48
9 Antwoorden / 0 Vragen

deze oplossing werkt niet. searchbar is zeer hardnekkig.

oplossing: ga naar: http://www.2-spyware.com/remove-ie-searchbar.html.

in het midden van de pagina staat:IE SearchBar automatic removal:
download removal software

download dit (spyhunter) en het is opgelost.

groet,

theone56