Onterechte incasso van Pretium Privilege
In oktober vorig jaar kwam ik erachter dat ik ca EUR 80 betaalde voor een Privilege lidmaatschap. Ik heb hier nooit akkoord voor gegeven en heb direkt opgezegd. De opzegtermijn is echter 3 maanden waardoor mijn abonnement met een jaar wordt verlengd. Ik heb de band afgeluisterd die is opgenomen van het gesprek waarmee mijn vrouw en ik lid werden. Hierop wordt niets gezegd over kosten, er wordt ook niets gezegd over een opzegtermijn en er wordt niets gezegd over een automatische verlenging na een jaar. Ik heb overigens ook nooit van deze dienst gebruik gemaakt.
De klantenservice van Privilege vertelde dat alleen het eerste jaar gratis was en dat ik in november 2008 een map gekregen zou hebben waar e.e.a. in beschreven werd. Deze heb ik nooit ontvangen ontvangen en het ontvangen van zo'n map lijkt me een vreemde juridische basis voor zo'n overeenkomst.
Na een aantal brieven zei een medewerkster in december dat ze het abonnement per direct zou beeindigen. Dit is niet gebeurd en nu ontkent Privilege dat dit mogelijk is.
Ik voel mij misleid en vraag mij af of Pretium/Privilege rechtmatig handelt en hoe het mogelijk is dat ze hiermee wegkomen
Als er een voicelog is dat u ingestemd heeft met lidmaatschap dan komt Pretium ermee weg.
Zorg dat u een schriftelijke bevestiging einde lidmaatschap ontvangt. Sta dus op een schriftelijke bevestiging einde lidmaatschap per november volgend jaar en bewaar deze schriftelijke bevestiging tot minimaal 5 jaar na einddatum overeenkomst.
Voicelog geldt als bevestiging van uw toestemming.
Voortaan altijd de algemene voorwaarden goed doorlezen liefst voordat u zich ergens aan verbindt.
Ik heb daar een korte periode gewerkt. Verschrikkelijk. Mijn ergste baan tot nu toe.
Zelf ben ik ook nog onbeschoft behandeld omdat ik niet mee wilde werken in het beduvelen van de klanten. Bewust zijn oudere mensen benaderd om ze iets aan te smeren waar ze helemaal niets mee kunnen. Zelfs blinde mensen en mensen zonder computer kregen een abonnement aangesmeerd voor een site op de computer. Ik zag deze week de directeur van Pretium bij Kassa. Echt ongelooflijk , de arrogantie.
Heb ook een verschrikkelijke ervaring met dit kl... bedrijf. Ik heb het berdag van 80 euro direct gestorneerd. Daarna heb ik nog brieven ontvangen met de vraag het direkt te betalen. Niet gedaan. En het is al ruim 2 jaar geleden. Laat me nu nooit meer overhalen om iets te kopen, vooral niet als ik moet ondertekenen dathet automatisch van mijn rekening wordt geschreven. Denk er altijd een paar nachtjes over na.
Sta overigens in het bel-me-niet-register, bevalt prima!
[quote=greensborough schreef op woensdag 14 mrt 2012, 16:41]Ik heb daar een korte periode gewerkt. Verschrikkelijk. Mijn ergste baan tot nu toe.
Zelf ben ik ook nog onbeschoft behandeld omdat ik niet mee wilde werken in het beduvelen van de klanten. Bewust zijn oudere mensen benaderd om ze iets aan te smeren waar ze helemaal niets mee kunnen. Zelfs blinde mensen en mensen zonder computer kregen een abonnement aangesmeerd voor een site op de computer. Ik zag deze week de directeur van Pretium bij Kassa. Echt ongelooflijk , de arrogantie.
Dan weet jij vast wel een adres waar ik me af kan melden. Ik ben vrijdag gebeld en lees nu al deze klachten. Voor er bij mij ook afgeschreven wordt. Dank je wel.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer