fr
door freericks Jan 16, 2012 om 16:14
Computers & telefonie

Onterechte incasso van Pretium Privilege

In oktober vorig jaar kwam ik erachter dat ik ca EUR 80 betaalde voor een Privilege lidmaatschap. Ik heb hier nooit akkoord voor gegeven en heb direkt opgezegd. De opzegtermijn is echter 3 maanden waardoor mijn abonnement met een jaar wordt verlengd. Ik heb de band afgeluisterd die is opgenomen van het gesprek waarmee mijn vrouw en ik lid werden. Hierop wordt niets gezegd over kosten, er wordt ook niets gezegd over een opzegtermijn en er wordt niets gezegd over een automatische verlenging na een jaar. Ik heb overigens ook nooit van deze dienst gebruik gemaakt.

De klantenservice van Privilege vertelde dat alleen het eerste jaar gratis was en dat ik in november 2008 een map gekregen zou hebben waar e.e.a. in beschreven werd. Deze heb ik nooit ontvangen ontvangen en het ontvangen van zo'n map lijkt me een vreemde juridische basis voor zo'n overeenkomst.

Na een aantal brieven zei een medewerkster in december dat ze het abonnement per direct zou beeindigen. Dit is niet gebeurd en nu ontkent Privilege dat dit mogelijk is.

Ik voel mij misleid en vraag mij af of Pretium/Privilege rechtmatig handelt en hoe het mogelijk is dat ze hiermee wegkomen

4830 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jan 16, 2012 om 16:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als er een voicelog is dat u ingestemd heeft met lidmaatschap dan komt Pretium ermee weg.

Zorg dat u een schriftelijke bevestiging einde lidmaatschap ontvangt. Sta dus op een schriftelijke bevestiging einde lidmaatschap per november volgend jaar en bewaar deze schriftelijke bevestiging tot minimaal 5 jaar na einddatum overeenkomst.

Voicelog geldt als bevestiging van uw toestemming.

Voortaan altijd de algemene voorwaarden goed doorlezen liefst voordat u zich ergens aan verbindt.



gr
door greensborough - Mar 14, 2012 om 16:41
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb daar een korte periode gewerkt. Verschrikkelijk. Mijn ergste baan tot nu toe.
Zelf ben ik ook nog onbeschoft behandeld omdat ik niet mee wilde werken in het beduvelen van de klanten. Bewust zijn oudere mensen benaderd om ze iets aan te smeren waar ze helemaal niets mee kunnen. Zelfs blinde mensen en mensen zonder computer kregen een abonnement aangesmeerd voor een site op de computer. Ik zag deze week de directeur van Pretium bij Kassa. Echt ongelooflijk , de arrogantie.

ka
door katja1000 - Apr 9, 2012 om 22:00
26 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb ook een verschrikkelijke ervaring met dit kl... bedrijf. Ik heb het berdag van 80 euro direct gestorneerd. Daarna heb ik nog brieven ontvangen met de vraag het direkt te betalen. Niet gedaan. En het is al ruim 2 jaar geleden. Laat me nu nooit meer overhalen om iets te kopen, vooral niet als ik moet ondertekenen dathet automatisch van mijn rekening wordt geschreven. Denk er altijd een paar nachtjes over na.
Sta overigens in het bel-me-niet-register, bevalt prima!

tr
door truus43 - Jul 8, 2012 om 19:56
11 Antwoorden / 9 Vragen
0

[quote=greensborough schreef op woensdag 14 mrt 2012, 16:41]Ik heb daar een korte periode gewerkt. Verschrikkelijk. Mijn ergste baan tot nu toe.
Zelf ben ik ook nog onbeschoft behandeld omdat ik niet mee wilde werken in het beduvelen van de klanten. Bewust zijn oudere mensen benaderd om ze iets aan te smeren waar ze helemaal niets mee kunnen. Zelfs blinde mensen en mensen zonder computer kregen een abonnement aangesmeerd voor een site op de computer. Ik zag deze week de directeur van Pretium bij Kassa. Echt ongelooflijk , de arrogantie.
Dan weet jij vast wel een adres waar ik me af kan melden. Ik ben vrijdag gebeld en lees nu al deze klachten. Voor er bij mij ook afgeschreven wordt. Dank je wel.

tijger1
door tijger1 - May 11, 2013 om 20:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@m.martens

En had u Privilege wel tijdig opgezegd?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer