cr
door croese Apr 21, 2008 om 16:32
Computers & telefonie

Op internet explorer steeds foutmelding

Sinds kort heb ik elke keer als ik b.v Bolcom site heb of Kassa site en er ca. 3 of 5 min. mee werrk, een foutmelding krijg, en deze kan melden of niet, en daarna de site sluit en kom weer op mijn startpagina.Heb ik alleen op Internet Explorer niet op mijn Email.Heb de comp. al op virussen laten scannen, niets aan de hand.Kan iemand mij in lekentaal helpen om dit euvel te verhelpen?Systeemherstel ook al gedaan, geen oplossing.

503 3 Rapporteer

gsm
door gsm - Apr 21, 2008 om 16:39
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ga in de internet explorer via het menu Extra naar de Internetopties.
Ga naar tabblad Geavanceerd en klik daar op: Opnieuw instellen...

GSM

cr
door croese - Apr 21, 2008 om 19:31
6 Antwoorden / 5 Vragen

Sorry, alles gedaan wat je schreef, moest internet explorer opnieuw installeren, opnieuw opgestart, Bolcom site weer geopend, en heb 5 min. vol gehouden, en weer een foutmelding, rapport verst. ja,en hij sluit pagina zelf.Jammer maar geen oplossing.

Nog een idee?

gsm
door gsm - Apr 21, 2008 om 22:51
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Probeer of het ''minstens 10 minuten uitzetten (en daarna pas weer aan zetten) van de modem'' een oplossing biedt. Haal daarbij de stroom van de modem door de modem adapter los te koppelen van het stopcontact.

Ga anders eens goed scannen op virussen!

Zorg dat de virusscanner alle updates binnengehaald heeft en doe dan een scan.
Gebruik slechts één virusscanner, bijvoorbeeld AVG Free, of Antivir Pers.
Daarnaast is het gebruik van Spybot Search & Destroy aan te raden.
Ook Windows Defender (standaard in Vista) kan veel problemen verhelpen.

Kijk ook hier: http://support.microsoft.com/kb/285212/nl

Probeer anders eens Firefox. Dat is een zeer goede browser, die als veiliger bekend staat dan IE.

GSM