he
door hemeke Jan 7, 2009 om 21:01
Computers & telefonie

Op zegging hetnet

hallo wie weet raad ik heb 20-11-08 mijn abonnement opgezegd telefonicsh zo als het hoord ander halve maand van te voren ik heb ook nog een aangetekende brief gestuurd maar ik heb nog steeds geen bevestigging ontvangen nu zit ik ook bij ziggo dus twee providers ik heb al voor 50uero verbelt naar het net en word van het kastje naar de muur gestuurd wat moet ik nu ik weet het niet meer


 


 


 


 

182 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2009 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

de beantwoording van birdies lijkt mij glashelfder ook al is het geen Interpolis dit keer. Uw abonnement eindigt per 1/2 2009.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2009 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het eerste wat u moet weten of u een jaar of maandcontract heeft. Dan kunt u m.b.v. de uitleg van birdies bepalen wanneer uw abonnement beeindigd.


Gerrit, de datum 1/2 2009 in het antwoord van birdies is een voorbeeld en gaat waarschijnlijk niet op voor de vraagsteller.


Bassie (is zelf ook al gedateerd)

ve
door verwijderd - Jan 9, 2009 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag hemeke,


Probeer [edit - naam verwijderd door redactie] eens in te schakelen:


HetNet
Afdeling klachtenafdeling 
[edit- naam verwijderd door redactie] 
Postbus 2728
3800 GG Amersfoort

Als je [edit- naam verwijderd door redactie] rechtstreeks wilt spreken kan dit via


[edit - telefoonnummer verwijderd door redactie]


Sukses en groeten, Read.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2009 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Net als U netjes op tijd mijn abonnement bij HetNet opgezegd en daar ook een bevestiging van gekregen, opzegging ingaande per 2/12/08. De telefoon werd al op 28/11/08 afgesloten en het modem heb ik netjes op 29/11/08 geretourneerd. Alles Oke dacht ik. Niets is echter minder waar. HetNet gaat rustig door met abonnementsgelden heffen en reageert helemaal nergens op, noch op e-mails en ook niet op brieven, of je die nu naar de klantenservice stuurt of naar iemand van de directie maakt helemaal niets uit. Vervolgens heb ik tot mijn verbazing onlangs een nieuwe bevestiging gekregen waarbij het abonnement nu per 20/1/09 is beeindigd en ik moet TWEE maande wachten op een eindafrekening in de hoop dat is het teveel betaalde geld terug krijg. Navraag bij Primafoon levert het volgende antwoord:" wij sluiten liever geen abonnementen voor HetNet af vanwege de vele klachten en fouten"!! Helaas kwam deze informatie voor mij dus te laat maar er is voor mij maar een conclusie: Ga nooit in zee met HetNet want dan verzuip je!! Ik heb nog nergens zo'n ondeskundig of onwillig personeel gezien.


Helaas heb ik dus nog geen oplossing maar een gezamenlijke/massale klacht bij Kassa/Consumentenbond of zo iets lijkt mij dringend nodig.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer