ij
door ijsvogeltje_1 Jul 17, 2009 om 21:44
Computers & telefonie

Openen bijlage wmv in outlook

Waarom kan ik plotseling de meegestuurde wmv bestanden niet meer openen in outlook? Wanneer ik dubbelklik op de bijlage, word windows mediaplayer wel opgestart, maar begint niet af te spelen. Wanneer ik dan op play druk, krijg ik het laats afgespeelde bestand te zien,maar niet de bijlage die ik wil zien. Wanneer ik de bijlage opsla in mijn documenten, lukt het wel om af te spelen. Wat is hiervan de oorzaak?

540 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 18, 2009 om 11:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ijsvogeltje,

Even controleren: Ga naar Start, Configuriescherm, Mapopties. Klik op het tabblad Bestandstypen. Scroll even naar beneden naar .wmv   Op de onderste helft van het tabblad (onder het 'venster') moet staan "Openen met ..." Hier moet staan: Openen met Windows Mediaplayer. Als dit er niet staat even op Wijzigen klikken. Er opent zich een nieuw venster en daarin naar de gewenste regel scrollen. Indien nodig aanvinken: altijd openen met dit programma.

Suc6

ij
door ijsvogeltje_1 - Jul 19, 2009 om 16:05
13 Antwoorden / 3 Vragen

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar probleem heeft zich na enkele dagen vanzelf weer opgelost, misschien heeft het met een of andere update te maken gehad?

edrick3
door edrick3 - Jul 19, 2009 om 19:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bedankt voor de terugkoppeling. Goed dat alles weer werkt. Denk niet dat dat door een update is gekomen, maar waardoor dan wel ..... ? Toch maar even controleren of de instellingen goed staan (zie hierboven)!

Met vr.gr.