di
door dinus Jul 17, 2011 om 22:05
Computers & telefonie

Openen mail

als ik vanuit hotmail een mail van money miljonairs of euroclix open dan verdwijnt mijn hotmail en moet ik het telkens opnieuw openen. ik heb via extra-internetopties-geavanceerd-opnieuw instellen-(2x) internet opnieuw openen
het al een paar keer geprobeerd maar dat lukt nu ook niet meer. Wie weet er raad?

1228 7 Rapporteer

we
door wendt - Jul 23, 2011 om 02:57
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit probleem ook al een aantal weken dus ik hoop dat iemand er antwoord op kan geven..

eu
door euroclix_forum - Aug 2, 2011 om 12:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Best EuroClix-lid,

EuroClix heeft geconstateerd dat het betreffende probleem voortkomt uit een update welke recentelijk op Hotmail is uitgevoerd. Het e-mailprogramma werkt na het doorvoeren van deze update nog niet naar behoren, volgens Microsoft. Dit resulteert in het door jou beschreven probleem.
EuroClix hoopt dat je begrijpt dat dit buiten onze macht valt en we momenteel helaas niets voor je kunnen betekenen. We hopen dat ontwikkelaars Microsoft en Hotmail spoedig met een oplossing komen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wellicht ben je in het bezit van een alternatief mailadres en kun je tijdelijk je mailadres bij EuroClix wijzigen. Dit kun je doen via de volgende link: https://www.euroclix.nl/memberservice/emailsettings
Ben je niet in het bezit van een alternatief mailadres, dan zou je deze kunnen aanvragen bij een gratis e-mailprovider zoals Gmail of Yahoo.

EuroClix hoopt je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

TIP: Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je jouw antwoorden vinden bij 'Help, ik heb een vraag!' op je persoonlijke ledenpagina. Je komt hier door in te loggen als lid op http://www.euroclix.nl/ (rechtsboven in). Of klik direct hier: http://www.euroclix.nl/faq

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

freya
door freya - Aug 2, 2011 om 13:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@euroclix_forum:

Mwah, als dit 'probleem' alléén optreedt bij mailtjes van b.v. euroclix en niet bij 'gewone' mailtjes, dan is het wel erg makkelijk om te zeggen dat het niet jullie probleem is, maar dat het probleem bij Microsoft ligt. Blijkbaar zit er toch iets in jullie mailtjes dat dit probleem veroorzaakt, dus je maakt mij niet wijs dat jullie daar niets aan kunnen doen....

Freya

eu
door euroclix_forum - Aug 2, 2011 om 13:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Freya,

Bedankt voor je bericht.

EuroClix begrijpt dat je dit probleem bij ons neerlegt. Wij willen je adviseren om contact op te nemen met hotmail/microsoft. zij kunnen jou bevestigen dat het probleem veroorzaakt wordt door een update aan hun kant. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met ledenservice@euroclix.nl.

Met vriendelijke groet,

EuroClix Ledenservice

di
door dinus - Aug 3, 2011 om 22:40
5 Antwoorden / 1 Vragen

zo ik al zei is het ook zo bij money miljonairs en bij lady mail ook. Het rare is dat ie het soms normaal doet. wissel je dan van mailadres dan is het weer mis. (we hebben namenlijk maar 1 laptop met mailverbinding omdat we op camping tijdelijk wonen) dus het is en blijft een vaag verhaal. Weet nu dat het niet aan mijn instellingen ligt want in het begin deed ie het nog wel eens normaal als je hem in de fabrieksinstellingen terug zette. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want het zijn ook de folders van winkelketens waar je klikt op -alle aanbiedingen- dan is hotmail ook weg. lastig en tijdrovend.

Bedankt voor jullie antwoorden
ga me er nog eens even verder in verdiepen
voor meer tips staat mijn mailbox open

we
door wendt - Aug 4, 2011 om 03:33
5 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik ga mij er even verder in verdiepen..als u, dinus wat gevonden heeft hoop ik dat u weer een bericht post.

groeten,

wendy

di
door dinus - Aug 30, 2011 om 13:16
5 Antwoorden / 1 Vragen

alles is nu weer goed en ik hoop dat het zo blijft.
Ladymail heeft punten ekstra gegeven, de anderen hebben niks van zich laten horen. Ja weet heet service hè? Ik vond het toch vreselijk lastig.
Dank voor jullie antwoorden en hulp
groetjes Dineke