dickengreet
door dickengreet Nov 2, 2013 om 17:42
Computers & telefonie

Opgelicht door T Mobile

Ik heb voor mijn nieuwe mobile telefoon een beschermhoesje gekocht bij een winkel van T Mobile in de Bogaard in Rijswijk. Ik bemerkte toen ik thuis de verpakking openmaakte, dat het hoesje niet paste. Ik ging terug naar de winkel, en daar trok de verkoper de achterkant van mijn telefoon af, en zij dat het zo moest. Ik was hiermee niet tevreden en vroeg om een ander hoesje. De verkoper zij dat ik deze gekochte hoes niet terug kon geven, omdat hij al uit de verpakking was gehaald. Maar hoe kan je nu zien of het wel het juiste hoesje is als hij in de verpakking zit? Ik vind dit geen manier van verkopen. Dus opgelet mensen, koop niets uit de winkel als je het product niet uit de verpakking mag halen. 24.99 Euro weggegooid aan een product waar je niks aan hebt. Bedankt T Mobile voor de goede service. D van Rooijen Rijswijk.

1610 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Nov 2, 2013 om 18:04
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

Vaak is het te zien (nummer, naam oid) welk hoesje voor welke telefoon geschikt is.
Het is beslist niet normaal dat als je de telefoon in een hoesje wil doen dat de achterzijde er af moet.

De vraag is wel, heeft TS zelfstandig dit hoesje gepakt of is het door de verkoper aan TS gegeven als passend?

Het lijkt mij als de verkoper een hoesje heeft geleverd na de vraag van TS met aantekening voor welke telefoon en het past niet, de fout bij de verkoper ligt en dat er gewoon tegen overleg van de kassabon geruild kan worden voor een passend.

Ik zou nog eens terug gaan en naar een superieur (hoofdkantoor?) vragen.

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2013 om 18:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Wat wordt er toch gauw met 'Oplichting' geschermd.
Daar is hier geen sprake van!
Zelf 'zomaar' een hoesje gekocht dat dan thuis niet blijkt te passen?
Is dan niet de fout van de winkel/verkoper.

diumenge
door diumenge - Nov 2, 2013 om 19:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Je hebt het toch niet toevallig over een flip-cover?

mahadma
door mahadma - Nov 2, 2013 om 19:57
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

Omdat je de originele achterkant van je S*****g G****y S4 vervangt door de cover met flip, wordt je telefoon aan de achterkant geen millimeter dikker. De voorkant wordt wel netjes beschermd door een flinterdunne, maar stevige klep.

Als dit het geval is bij TS, is dit volledig nieuw voor mij.

diumenge
door diumenge - Nov 2, 2013 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Bestaat al een tijdje hoor, was er ook al voor de S3. Omdat TS aangeeft dat de verkoper de achterkant van het toestel heeft afgehaald, heb ik het vermoeden dat het om een flip-cover gaat.

Ben het overigens met edrick3 eens dat er veel te snel oplichting wordt geroepen. TS koopt iets in een winkel, is er niet tevreden mee en begint dan oplichting te brullen...

mahadma
door mahadma - Nov 2, 2013 om 20:13
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

Off Topic: De nieuwe woorden van 2013 zijn oplichting en discriminatie.

mahadma
door mahadma - Nov 2, 2013 om 20:21
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

@Diumenge, als je antwoord hèt antwoord is voor TS zijn openlijke excuses van zijn hand geen overbodige luxe.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer