su
door sutileeg Apr 20, 2023 om 17:08
Computers & telefonie

Opladen samsung

Hallo, in mijn auto (Toyota) zit 'n systeem waarin ik mijn telefoon draadloos kan opladen. Maar de auto herkent mijn telefoon niet, Samsung A12. Het lukt wel bij 'n I-phone. Heb ik mijn instellingen niet goed staan, zo nee, weet iemand hoe ik dat doe?

2210 6 Rapporteer

ne
door neodutchio - Apr 20, 2023 om 17:14
5161 Antwoorden / 12 Vragen

Het aanmaken van een account hier, de vraag stellen en de antwoorden volgen is natuurlijk makkelijker dan de vraag in Google intikken: Klik hier.

Gr
door Grunn1 - Apr 20, 2023 om 19:12
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Een Samsung A12 kan je niet draadloos opladen.
Je hoeft niet verder te zoeken. Wil je een Samsung telefoon die je draadloos kan opladen dan moet je er eentje hebben uit de S serie.

chris74
door chris74 Apr 20, 2023 om 19:56
564 Antwoorden / 44 Vragen

Google zoeken A12 draadloos laden

Deze kan wel degelijk draadloos geladen worden.

Gr
door Grunn1 Apr 21, 2023 om 00:02
1427 Antwoorden / 18 Vragen

A12 kan je niet draadloos opladen, geen enkele samsung telefoon uit de a serie kan je draadloos opladen.
Die instelling die je geeft bestaan niet.

Welke Samsungs kunnen draadloos opladen?

Samsung ondersteunt draadloos opladen sinds de Samsung Galaxy S6 en hoger. .

Deze Samsung telefoons kunnen draadloos opladen:

  • Samsung Galaxy S6, S7, S8, S9, S10, S20, S21, S22 series
  • Samsung Galaxy Note 5, Note 8, Note 9, Note 10, Note 20 series
  • Samsung Galaxy Z Flip, Z Fold, Z Flip, Z Fold 2, Z Flip 2, Z Fold 3, Z Flip 3, Z Fold 4, Z Flip 4

Draadloos opladen met de Samsung Galaxy A-serie

De Galaxy A-serie van Samsung heeft geen mogelijkheid tot draadloos opladen. Snelladen (fast charging) is wel mogelijk bij een aantal modellen. Ook de duurdere modellen, zoals de Galaxy A52, A72 en A32 zijn niet geschikt voor draadloos opladen.

chris74
door chris74 Apr 21, 2023 om 05:06
564 Antwoorden / 44 Vragen

Er staan dan tegenstrijdige antwoorden op google.

Gr
door Grunn1 Apr 21, 2023 om 10:10
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Google is niet heilig.
Voor juiste specificaties kan je beter op de site van de fabrikant kijken.
Als ik zoek op a52 die ik zelf heb vind ik ook wel resultaten dat het zou kunnen maar ook die kan het niet.
Wat heel heel misschien zou kunnen is dat er een A12 is van een ander land met andere specs en andere software is want niet alle modellen zijn in alle landen hetzelfde (de a12 heeft iets van 10 verschillende type nummers verspreid over de hele wereld). Maar de uitvoeringen geschikt voor de Nederlandse markt kunnen het niet.

JMA2
door JMA2 - May 10, 2023 om 00:21
119 Antwoorden / 2 Vragen

Ok zou lekker met een draadje laden, dat gaat veel sneller als een 10-20W draadloze lader.