ja
door jantiemes Nov 23, 2014 om 21:24
Computers & telefonie

Opslaan op pc

Hallo ,
Heb een windows pc 8.1 .
Als ik een foto , filmpje of bestand wil opslaan kom ik altijd op submaps uit , hoe stel ik in dat alles wat ik wil opslaan automatisch naar het bureaublad gaat ?

Mvg.
Jan

664 6 Rapporteer

br
door brui0929 - Nov 23, 2014 om 21:55
635 Antwoorden / 10 Vragen

Type C:gebruiker/bureaublad/bestandsnaam klik opslaan dit is het juiste pad.

door 1953 - Nov 23, 2014 om 23:17
3725 Antwoorden / 95 Vragen

De juiste map kiezen.

diumenge
door diumenge - Nov 23, 2014 om 23:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat moet je niet willen...

zw
door zwaardvis - Nov 24, 2014 om 09:56
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Tientallen, honderden, duizenden foto's op het bureaublad. Ik denk dat u zich vergist...
U weet wel wat het bureaublad is? Waarschijnlijk bedoelt u een submap (pictogram van een submap) op het bureaublad, maar ja dat is weer een submap....

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 24, 2014 om 13:16
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dat kon in Windows 3.11 al niet en nu dus nog steeds niet. Sowieso is en blijft het raar dat Windows automatisch bestanden op C wilt opslaan. Niet dat er even tijdens installatie 'n aparte partitie wordt aangemaakt met wel een logische structuur.

di
door digioma - Nov 24, 2014 om 14:01
646 Antwoorden / 29 Vragen

Je kunt in je programmatuur een keuze maken tussen
- Afbeeldingen
- Documenten
- enz.
Kies voor je foto's voor afbeeldingen en maak dan een nieuwe map aan (bijv. 2014 of 2015) en zet daar je foto's in. Zelf maak ik nog onderscheid tussen de maanden in submapjes.
Voor je brieven etc. maak je in Documenten een map of meerdere mapjes aan (2014, of ziektekosten, of bekeuringen, nutsbedrijven). Sla daar je correspondentie in op.
Echt niet op je bureaublad plaatsen.... 't is geen prikbord!
Back-up kun je maken door een externe harde schijf aan je PC te koppelen en eens per dag of week een kopie daarop te maken.