zw
door zwaanme Feb 15, 2004 om 22:50
Computers & telefonie

Opstart menu

Onlangs heb ik opnieuw Windows XP geïnstalleerd. Ik lette daarbij niet op en installeerde Windows op de D:\ schijf in plaats van mijn C:\ schijf. Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd op mijn C:\ schijf en de versie op de D:\ schijf gewist. Maar ik krijg nog steeds elke keer dat ik de computer start een menu waarbij ik moet kiezen welke windows versie ik wil gebruiken: die op de C:\ schijf of de gewiste versie op de D:\ schijf. Is er een manier om dit menu uit te schakelen of op een andere manier te omzeilen?

462 2 Rapporteer

poiter
door poiter - Apr 16, 2004 om 12:41
6 Antwoorden / 0 Vragen

Via configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> opstart en herstel kun je de opstartmogelijkheden instellen en wijzigen.

zw
door zwaanme - Apr 16, 2004 om 12:41
4 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt,
Ik wist dat er 'ergens' een menuutje voor moest zijn, maar kon het niet meer terugvinden.