el
door elly0349 Nov 16, 2012 om 22:25
Computers & telefonie

Opzeggen telefoonabonnement

Ruim 4 jaar geleden heb ik een abonnement van Simpel genomen voor mijn man. Hij heeft hier maar een enkele keer gebruik van gemaakt. Het wordt al zeker 3 jaar, misschien ook al wel 4 jaar, niet meer gebruikt. In februari 2011 geb ik het abonnement opgezegd en nooit meer iets van gehoord tot afgelopen februari of maart. Toen werd opeens weer geld van de rekening afgehaald. Dat heb ik laten storneren en nu krijg ik steeds weer rekeningen waarop staat dat ik een achterstand met de betaling heb. Ik heb al een paar keer een brief teruggestuurd met de mededeling dat ik het abonnement heb opgezegd maar ze blijven rekeningen sturen met dreiging van een incassobureau. Maar ik heb een automatische mail van hun gekregen, dat ze de opzegging hebben ontvangen. En zij beweren dat ik niet heb opgezegd, maar hoe krijg ik dan een mail van hun?
Hoe kom ik eindelijk van dat gezeur van hun af? In die mail staat ook een Ticketnummer #0204948 Ik heb gezegd dat ze dat nummer in hun administratie op moeten zoeken maar waarschijnlijk kunnen ze dat niet.
Met vr. groet ,
E. Tigelaar.

351 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 16, 2012 om 23:18
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Zolang u de bewijzen heeft ,kunnen ze doen en laten wat ze willen, maar dan hebben zij geen poot om op testaan. Zij willen alleen maar u bang maken maar zolang u iets heeft (goed bewaren) waar mee u kan bewijzen staat u sterk.

holstein
door holstein - Nov 17, 2012 om 14:46
922 Antwoorden / 16 Vragen
0

Dit is geen antwoord op u vraag, maar volgens mij zijn we er inmiddels wel achter welke provider we NIET moeten hebben, wat is het daar een administratieve chaos bij Simpel.

sw
door swat1500 - Nov 17, 2012 om 17:27
3855 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een ontvangstbevestiging van een opzegging is wat anders dan een bevestiging dat het abonnement is opgezegd.
Als u dus nooit bevestigd hebt gekregen dat het abonnement is beëindigd heeft u geen poot om op te staan.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 19, 2012 om 01:53
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Uit de tekst maak ik op dat u heeft opgezegd via het invulformulier op de site?

Pas sinds 1 december 2011 is dit legitiem, mits je het ook online hebt afgesloten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer