sa
door sandra11 Oct 24, 2004 om 22:26
Computers & telefonie

Opzeggen van provider

mijn exvriend heeft dit jaar achter myn rug om adsl via het net aangevraagd, telefoonaansluiting van kpn staat op myn naam. hy heeft dus een provider aangevraagd, wat op myn rekening wordt afgeschreven, ben er dus ook achter gekomen toen ik zelf adsl aan wilde vragen toen hy hier weg is gegaan, maar bleek dus dat die via het net al actief was, gelyk gebeld met het net, op het op te zeggen en verteld dat die gene hier dus niet meer woonde, en het achter mn rug heeft aangevraagd. nu zit ik hier dus een jaar aan vast, want je moet het via een brief opzeggen, en dat kan dus niet want hy moet daar voor tekenen, maar mn ex geeft dan niet thuis daar voor, maar mag iemand die zelf geen vaste aansluiting op zn naam heeft staan achter iemands rug maar zo een provider aan vragen??????????? alvast dank voor reactie.

232 1 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 24, 2004 om 22:48
763 Antwoorden / 1 Vragen

beste sandra,

het is inderdaad mogelijk geweest voor je ex om ADSL aan te vragen geschikt hij over je privegegevens dan kan dit eenvoudig via internet, Dit kan je een provider natuurlijk niet kwalijk nemen want een provider gaat af op de gegevens en niet wie ze heeft ingevuld, hierna krijg je meestal nog een aantal brieven een van KPN en een van het Net deze heeft je vriend waarschijnlijk netjes onderschept zodat je nog steeds niet op de hoogte was, In de brief van KPN die je als eerste krijgt staat ook vermeld dat je er nog vanaf kan zien,

zoals het ernaar uit ziet zit je dankzij je ex aan een abonnement bij het Net vast voor een jaar, voor wat betreft het opzeggen is het natuurlijk niet nodig dat je ex tekent gewoon een aangetekende brief sturen met je eigen naam eronder (niet ondertekenen)het abonnement staat tenslotte ook op jou naam.

succes en groeten