ct
door ctmmermans Oct 10, 2006 om 11:41
Computers & telefonie

Opzegging

ik ben overgestapt van het net naar cacema


omdat ze daar door de telefoon tegen mij zijden dat hen dat konden regelen dat ik nergens aan vast zou zitten


maar nu blijkt dat ik tot juni 2007 aan vast zit aan breedband internethed het aangevraagt gehad maar heb nooit een paket voor instalatie ontvangen en dacht dus dat dat niet door ging ben wel weg bij kpn telefoon hoe kan ik nu rekeningen ontvangen en er aan vast zitten heb geen postadresvan hen in amesfoort en per telefoon kom ik er niet door die ook nog steeds slecht werkt kan ook nog steeds niet naar het buitenland bellen


maar nu is de vraag hoe kan ik van het net verlost worden dat ik niet meer hoeft te betalen


wat moet of kan ik doen


hoop een oplossing te krijgen of hulp van jullie


groeten keestimmermans

437 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 10, 2006 om 14:22
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

Helaas, als vaker het geval geldt ook hier weer dat u zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van bestaande overeenkomsten. Wat een andere aanbieder daar ook over zegt. het enige wat u kunt doen is of alsnog KPN regulier opzeggen, of casema een aangetekende brief zenden en melden dat ze niet nakomen wat is overeengekomen en dan met name een goed werkende aansluiting. dat is reden om de overeenkomst te ontbinden.


Aan KPN zult u blijven betalen totdat de opzegging rond is en het is niet anders.

de
door deejaytazz - Oct 11, 2006 om 18:45
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zelf ben ik in december 2005 van xl4all naar Casema gegaan.


Ik heb geen enkel probleem gehad.


Ik heb mij bij Casema aangemeld via 0900-8896 en 5 dagen later was ik online via de kabel.


Casema heeft mijn oude abonnement opgezegt, dus mij hoor je niet klagen.


Het is standaard zo dat welk contract bij welke provider je ook afsluit dit altijd een minimale looptijd heeft van 12 maanden.


Dat je geen installatiepakket van Casema hebt ontvangen (althans dat begrijp ik uit je vraag) is denk ik een vergissing.


Bellen naar de overigens uitstekende klantenservice kan wonderen verrichten.


groet van een tevreden Casema breedband gebruiker

megaman
door megaman - Nov 13, 2006 om 00:25
17 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ben het met Deejaytazz eens. Casema zegt alleen toe dat ze regelen dat je telefoonnummer van KPN hetzelfde blijft en wordt aangepast aan casema-kabel. Daar hoef je niets aan te doen.

Het opzeggen bij je oude provider is een actie die je altijd zelf moet doen en waarbij je rekening moet houden met een opzegtermijn. Doe je dat niet zit je er vaak weer een jaar aan vast of dien je de rit uit te zitten tot je jaarcontract is afgelopen. Bij Planet moest ik uiterlijk drie maanden voor het beeindigen van het jaarcontract opzeggen. Let dus altijd op hoe lang je nog te gaan hebt bij je oude provider en pas de overstap naar de nieuwe provider daar op aan. Het kan je geld schelen.

Ik wil niet beweren dat bij casema alles vlekkeloos verloopt, maar het niet ontvangen van een installatiepakket kan volgens mij gewoon worden opgelost via de inmiddels beter geworden klantenservice.

Al met al ben ik gewoon tevreden met casema, zowel qua service als voor de kwaliteit van internet en telefoon.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer