bv
door bvdham Aug 10, 2011 om 14:13
Computers & telefonie

Opzegging door KPN van Email only Plus

Wordt u ook geconfronteerd met de opzegging van uw Email only Plus abonnement van KPN.

Ongehoord dit staaltje machtsmisbruik van KPN.

KPN veranderd twee woorden in de titel en rechtvaardigd daarmee een prijsverhoging van 137%

Alleen bereik ik niets. Samen staan we Sterk.

Oproep aan iedereen met een Email only Plus om deze werkwijze van KPN aan de kaak te stellen.

Misschien wil kassa het coordineren?

859 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Aug 10, 2011 om 14:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo bvdham,

Kijk ook bij deze vraag/opmerking.

tdehond
door tdehond - Aug 10, 2011 om 14:43
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

U kunt dus per datum dat deze wijziging in gaat opzeggen met verwijzing naar de wet. Zet in de brief dat u dit geen passend alternatief vindt en derhalve conform de wet ( zie hieronder) de overeenkomst per datum dat deze voor u negatieve wijziging ( kostenverhoging van .... %) in gaat wilt beëindigen.

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
Artikel 7.2
Ten minste vier weken voordat een voorgenomen wijziging van een
beding dat is opgenomen in een overeenkomst van kracht wordt:
a. biedt een aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst
de abonnee de mogelijkheid om de overeenkomst kosteloos te
beëindigen, en
b. stelt de aanbieder de abonnee op genoegzame wijze op de hoogte
van de inhoud van de voorgenomen wijziging en van de mogelijkheid om
de overeenkomst kosteloos te beëindigen.

Kopie brief + verzendbewijs goed bewaren.

Let op dat u schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per datum dat deze voor u ongunstige wijziging in gaat ontvangt.

sw
door swat1500 - Aug 10, 2011 om 22:53
3855 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt dus niet eisen van KPN dat zij deze dienst blijft leveren.

birdies
door birdies - Aug 11, 2011 om 00:11
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.........Alleen bereik ik niets........ Met meerderen in dit geval ook niet. Bovendien denk ik dat er maar weinig mensen zijn met zo'n abo.

.........Oproep aan iedereen met een Email only Plus om deze werkwijze van KPN aan de kaak te stellen.........

KPN mag hun prijzen verhogen, de klant mag de dienst opzeggen.

rj
door rjw - Aug 11, 2011 om 07:17
3368 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=swat1500 schreef op woensdag 10 aug 2011, 22:53]U kunt dus niet eisen van KPN dat zij deze dienst blijft leveren.

Precies. Ieder product heeft een life cycle met een begin en een eind, en als het aantal gebruikers aan het van de life cycle kleiner wordt gaan de kosten omhoog. Net zoals dat een product aan het begin van de lifecycle door het kleine aantal gebruiker ook duurder is, en vervolgens goedkoper wordt.

diumenge
door diumenge - Aug 11, 2011 om 07:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Stukje hierover op Tweakers.

Ik neem aan dat u hiernaast nog een normaal internet abonnement heeft? Ik zou zeggen volledig opzeggen dit abonnement en van e-mail veranderen. Desnoods vraagt u een eigen domein aan met alleen e-mail, dat heb je al voor 19 euro per jaar.

ca
door caro64 - Aug 13, 2011 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik vind het ook ongehoord en belachelijk. 137% ach ja why not.

Mooie is dat er niet eens in staat hoe je kan opzeggen.

Alleen telefonisch contact voor 10 cent per minuut met klantenservice.

Geen adres helemaal niets verder. Idioot gewoon.

Ik ben van plan om dan inderdaad maar na ruim 20 jaar afscheid te nemen van mijn eigen vertrouwde emailadressen en iedereen en alle bedrijven te informeren (wat een heidens karwei ). Dit noemens ze beloning voor jaren trouwe klant.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer