aa
door aacmbovy Apr 8, 2007 om 10:37
Computers & telefonie

Orange telefonie met Livebox

Al maanden problemen met Livebox telefonie van Orange. Regelmatig loopt de lijn vast en moet modem reset worden.


Helpdesk regelmatig gemailed hierover maar probleem blijft.


Zijn er meer klanten met zelfde probleem? Oplossing?

570 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

scareface
door scareface - Apr 8, 2007 om 19:09
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

hoi


heb ook problemen met de telefoonie van orange


denk dat de enige oplossing opzeggen is !!!!


als ze het bij mij niet binnen een week geregeld hebben


zeg ik het OP  is niet leuk meer !!!


groeten scareface

jo
door johanenco - May 5, 2007 om 08:17
4 Antwoorden / 16 Vragen
0

Wij hebben 2 jaar een Family abo. via Wanadoo/Orange. Wat een ellende, het eerste jaar viel nog mee, maar nu gaan we zéker overstappen, ik denk terug naar KPN.


Nou moet ik zeggen dat we bij Orange bijna nooit problemen hadden met internet, maar met de telefoon Dagelijks problemen; niet kunnen bellen, geen kiestoon, voicemail slaat niet aan, voicemailbericht is NIET te wijzigen, enz enz.


Ik raad iedereen dus ook aan; Weg(blijven0 bij Orange !

nowhere
door nowhere - May 5, 2007 om 08:59
127 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste aacmbovy,

Dit is een lastig probleem, helaas heb ik ook geen ervaring met de livebox van Orange. Ik ga er van uit dat de helpdesk van Orange aan de hand van welke lampjes er al of niet branden en/of knipperen en/of een bepaalde kleur aangeven kan opmaken waar mogelijk het probleem ligt. Dit kan een livebox zijn die defect is, of bijvoorbeeld een zwak signaal of verkeerde instelling in de centrale. Voor wat betreft het signaal is het in ieder geval is het van belang het apparaat niet al te ver van het is/ra (aansluit) punt aan te sluiten. Zoek eens telefonisch contact met de helpdesk en leg het probleem voor, noteer wat er precies mis gaat en schrijf als het weer mis gaat de status van alle lampjes op zodat u die door kunt geven. Mocht de medewerker van de helpdesk u niet verder kunnen helpen stuur dan aan op doorverbinden met de 2e lijn en stuur eventueel aan op een vervanging van de liverbox of lijnmeting door een monteur.

Groetjes,

nowhere


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer