he
door heuckie Jun 15, 2005 om 10:05
Computers & telefonie

Outlook express - er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van taakverzoeken

Bij het verzenden van e-mail via outlook express (ongeacht het adres) krijg ik de melding 'er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van taakverzoeken'. Het betreffende bericht blijft vervolgens in het postvak uit hangen. Bekend is reeds dat deze wel wordt verzonden (er wordt niet herkend dat deze verzonden is). E-mail wordt tevens gewoon ontvangen (verzenden en ontvangen werkt dus gewoon, enkel herkent hij niet dat het verzonden is). Een overzicht van de daadwerkelijke fouten is er niet. Er staat enkel vermeld dat er waarschuwingen zijn bij de taak verzenden bericht (met uitroepteken).

oorzaak in virusscan is uitgesloten (geheel gedeïnstalleerd, probleem blijft). Internetprovider geeft aan dat instellingen in outlook en mail juist zijn en er geen serverproblemen zijn. Wie o wie weet de oplossing.

2018 6 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Jun 15, 2005 om 10:47
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai heuckie,

Vraagje...... Bij 'Extra - Opties' De tabbladen algemeen en verzenden staat daar alles aangevinkt? Zo ja...dan kan ik je met Outlook_Express ook niet helpen.

Mogelijker wijs is toch de instelling POP en SMTP niet juist ingevuld.

Bij de Providers verschild dat nogal bij de een en bij de ander.

Bij POP: pop.provider.nl en SMTP: smtp.provider.nl   of

bij POP: mail.provider.nl en SMTP ook: mail.provider.nl

Succes WillemG

he
door heuckie - Jun 15, 2005 om 10:49
7 Antwoorden / 3 Vragen

Yep, alles staat aangevinkt. Instellingen servers zijn juist (heeft altijd gewerkt en hier zelf geen wijzigingen in aangebracht) daarnaast via provider vastgesteld dat de instellingen juist zijn en zelfs account opnieuw aangemaakt. Het werkt helaas allemaal niet.

hell-rider
door hell-rider - Jun 15, 2005 om 10:57
573 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry heuckie, dan kan ik je niet verder helpen. Outlook is net even anders als Outlook Express en deze gebruik ik niet.

Groet WillemG

freya
door freya - Jun 15, 2005 om 13:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo heuckie,

Je zou eens kunnen proberen om Outlook Express te verwijderen en opnieuw te installeren. Ga naar Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software en kies links voor Windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Scroll door de lijst en haal het vinkje voor Outlook Express weg. Toets <volgende> en volg de aanwijzingen (eventueel opnieuw opstarten). Herhaal nu de procedure en plaats nu weer het vinkje voor Outlook Express en toets <volgende>. Het kan zijn dat er om de Windows CD gevraagd wordt, dus hou deze bij de hand. Noteer vóór je met deze aktie begint al je accountgegevens (toegangsnaam, wachtwoord, pop3 server, smtp server) Als OE opnieuw geïnstalleerd is kun je een nieuw account aanmaken. Hopelijk lost dit je probleem op.

m.vr.gr. Freya

he
door heuckie - Jun 15, 2005 om 22:44
7 Antwoorden / 3 Vragen

Het uitzetten van outlook express via gemelde optie van Freya werkt tevens niet. Probleem blijft bestaan. Hierbij dient wel opgemerkt te worden dat zelfs na opnieuw opstarten en opnieuw installeren alle gegevens van de oorspronkelijke outlook express (inclusief mail) bewaard blijft.

telerun
door telerun - Jul 2, 2005 om 08:21
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp niet waarom zo veel gebruikertjes blijven doormodderen met
de gammele software van Microsoft waarvan Outlook Express als aftreksel
van Outlook wel de kroon spant.

Direct nadat ik reeksen foutmeldingen kreeg ben ik overgestapt op een
betrouwbare mail client. Velen heb ik getest. Uiteindelijk kwam er één
bovendrijven die ik al jaren probleemloos gebruik: Calypso.

Haal 'm gratis weg bij: http://10xshooters.com/calypso-free/

of zoek met Google naar Calypso mail.