re
door redriver Mar 8, 2004 om 22:44
Computers & telefonie

Outlook Express Verzenden / ontvangen Venster

Hallo, sinds gisteren heb ik Tiscali ADSL. Voorheen had ik internet via de telefoonmodem. Alles werkt nu ook weer prima alleen als ik in outlook-express op verzenden & ontvangen druk gaat na het sturen en ontvangen van alle mail (dit gaat gewoon goed) het schermpje/veld wat veschijnt als er gecontroleerd wordt op nieuwe berichten niet meet automatisch weg. Eerst was dat wel het geval toen ik nog via de modem mijn mail verzon/ontving. Als ik handmatig op "verbergen" klik gaat het gewoon weg. Opzich dus een miniem probleem alleen een beetje onhandig. Iemand DE oplossing om dit schermpje/veld wel weer automatisch te laten verdwijnen na het verzenden/ontvangen van mijn mail ? Ik heb Win XP Pro NL.

468 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

we
door weiland_1 - Apr 16, 2004 om 12:59
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het kan zijn dat je meerdere emailaccounts gebruikt waarvan er een nog via de oude weg probeert de mail op te halen of te bezorgen. Kijk eens of er op het andere tabblad van het venster (fout)meldingen worden gedaan waar je iets mee kunt.
Je kunt per emailaccount een voorkeursverbinding aangeven. Outlook zal voor die mailaccount altijd de mail ophalen via de voorkeursverbinding. Loop de accounts na om te kijken of er nog verwijzingen staan naar de oude inbelverbinding.

succes, weiland

chipy
door chipy - Apr 16, 2004 om 12:59
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Mocht er geen foutmelding gemeld worden, dan kan het met (als ik het me goed kan herinneren) uitschakelen van de "punaise" (icoontje/knop) rechts onder in het venster opgelost worden.
Mocht er een foutmelding gemeld worden, gelieve deze dan hier te posten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer