re
door redriver Mar 8, 2004 om 22:44
Computers & telefonie

Outlook Express Verzenden / ontvangen Venster

Hallo, sinds gisteren heb ik Tiscali ADSL. Voorheen had ik internet via de telefoonmodem. Alles werkt nu ook weer prima alleen als ik in outlook-express op verzenden & ontvangen druk gaat na het sturen en ontvangen van alle mail (dit gaat gewoon goed) het schermpje/veld wat veschijnt als er gecontroleerd wordt op nieuwe berichten niet meet automatisch weg. Eerst was dat wel het geval toen ik nog via de modem mijn mail verzon/ontving. Als ik handmatig op "verbergen" klik gaat het gewoon weg. Opzich dus een miniem probleem alleen een beetje onhandig. Iemand DE oplossing om dit schermpje/veld wel weer automatisch te laten verdwijnen na het verzenden/ontvangen van mijn mail ? Ik heb Win XP Pro NL.

466 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

we
door weiland_1 - Apr 16, 2004 om 12:59
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het kan zijn dat je meerdere emailaccounts gebruikt waarvan er een nog via de oude weg probeert de mail op te halen of te bezorgen. Kijk eens of er op het andere tabblad van het venster (fout)meldingen worden gedaan waar je iets mee kunt.
Je kunt per emailaccount een voorkeursverbinding aangeven. Outlook zal voor die mailaccount altijd de mail ophalen via de voorkeursverbinding. Loop de accounts na om te kijken of er nog verwijzingen staan naar de oude inbelverbinding.

succes, weiland

chipy
door chipy - Apr 16, 2004 om 12:59
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Mocht er geen foutmelding gemeld worden, dan kan het met (als ik het me goed kan herinneren) uitschakelen van de "punaise" (icoontje/knop) rechts onder in het venster opgelost worden.
Mocht er een foutmelding gemeld worden, gelieve deze dan hier te posten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer