be
door berkeltje_1 Dec 17, 2005 om 14:07
Computers & telefonie

Outlookexpress

ik heb sinds ik bij casema zit problemen met het opstarten van mijn enmail. mijn inkomende email account springt iedere keer terug naar 127.0.01 en iedere keer moet ik dit veranderen en dat kost een hoop ergenis, ik heb dat een aantal keren met casemahelpdisk en telefonisch geprobeerd optelossen maar dit lukt niet, ook kan ik geen berichten met paperclip als bijlage doorsturen, krijg ik melding van server heeft al 60 seconde niet gereageert, kortom een hoop ergenis en nog steeds geen oplossing, wie kan mijn helpen.


Alvast bedankt namens berkeltje

486 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ro
door rondeb - Dec 17, 2005 om 15:48
11 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hallo,


Ip nr 127.0.01 is het ip nr van je eigen computer. Je moet je servers wel goed instellen zoals de pop3 en smtp server e.d.   Open outlook express-->extra-->accounts-->eigenschappen.


Dan wordt er een venster geopend en daar moet je internet acount staan bij mij is dat MAIL.HOME.NL klik deze aan en druk rechts op eigenschappen.Dan wordt er een venster geopend waar je naam en emailadres staat. Druk dan op tab blad server en stel je inkomende e-mail in (pop3) en je uitkomende e-mail (smtp) bij mij staat bij beide mail.home.nl  . Vul je acountsnaam in en je wachtwoord en zet een vinkje bij wactwoord onthouden .


Ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen en dat je probleem hiermee is verholpen zo ja laat het me dan effe weten.


Met vr gr Ron de B


 

be
door berkeltje_1 - Jan 12, 2006 om 11:28
2 Antwoorden / 7 Vragen
0

hoi sorrie dat ik zo laat reageer maar computer was weg, het probleem is dat als ik dat gedaan heb en ik heb mijn computer afgesloten dat als ik hem dan weer opstart het weer hetzelfde liedje is


groetjes berkeltje

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer