be
door berkeltje_1 Dec 17, 2005 om 14:07
Computers & telefonie

Outlookexpress

ik heb sinds ik bij casema zit problemen met het opstarten van mijn enmail. mijn inkomende email account springt iedere keer terug naar 127.0.01 en iedere keer moet ik dit veranderen en dat kost een hoop ergenis, ik heb dat een aantal keren met casemahelpdisk en telefonisch geprobeerd optelossen maar dit lukt niet, ook kan ik geen berichten met paperclip als bijlage doorsturen, krijg ik melding van server heeft al 60 seconde niet gereageert, kortom een hoop ergenis en nog steeds geen oplossing, wie kan mijn helpen.

Alvast bedankt namens berkeltje

419 2 Rapporteer

ro
door rondeb - Dec 17, 2005 om 15:48
11 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo,

Ip nr 127.0.01 is het ip nr van je eigen computer. Je moet je servers wel goed instellen zoals de pop3 en smtp server e.d.   Open outlook express-->extra-->accounts-->eigenschappen.

Dan wordt er een venster geopend en daar moet je internet acount staan bij mij is dat MAIL.HOME.NL klik deze aan en druk rechts op eigenschappen.Dan wordt er een venster geopend waar je naam en emailadres staat. Druk dan op tab blad server en stel je inkomende e-mail in (pop3) en je uitkomende e-mail (smtp) bij mij staat bij beide mail.home.nl  . Vul je acountsnaam in en je wachtwoord en zet een vinkje bij wactwoord onthouden .

Ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen en dat je probleem hiermee is verholpen zo ja laat het me dan effe weten.

Met vr gr Ron de B

be
door berkeltje_1 - Jan 12, 2006 om 11:28
2 Antwoorden / 7 Vragen

hoi sorrie dat ik zo laat reageer maar computer was weg, het probleem is dat als ik dat gedaan heb en ik heb mijn computer afgesloten dat als ik hem dan weer opstart het weer hetzelfde liedje is

groetjes berkeltje