kl
door klavergerard Feb 22, 2023 om 17:28
Computers & telefonie

Overzicht tabel limaatschappen

Heeft iemand al een soort van sheet of ingang om deze te kunnen gebruiken?
B.v.:
1: Lidmaadschapnummer
2. Omschrijving abonnement
3. Aangemeld zins ...
4. Lopende tot ...
5. Contact gehad ...
6. telefoonnummer
Enz.

Hoeft geen links te bevatten.

1774 9 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Feb 22, 2023 om 17:31
856 Antwoorden / 3 Vragen

Uhmmm wat dacht je van MS excel of google spreadsheet of Open office?

kl
door klavergerard - Feb 22, 2023 om 17:37
21 Antwoorden / 8 Vragen

Heb de mogelijkheid om de toepassingen te kunnen openen.
Ben benieuwd of een lid al een soort van tabel of speradsheet zelf al samengesteld heeft.
Eventueel via een link.

Thecla58
door Thecla58 Feb 22, 2023 om 18:02
856 Antwoorden / 3 Vragen

Uhmmmm

Waarom doe je dat zelf niet? De opzet die je gemaakt hebt is toch al voldoende. Je hoeft het alleen nog maar in een spreadsheet te tikken. Maar het is natuurlijk makkelijk(er) als je een ander het werkt kunt/hebt laten doen.

kl
door klavergerard Feb 22, 2023 om 18:42
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag @THECLA58,
Wat mij opvalt is dat u aangeeft om een ander het werk te laten doen.
Dit is beslist niet de bedoeling!
Vindt jammer dat u zo'n soort conclussie trekt.
Mijn vraag was nogmaals of iemand ervaring heeft om een gedegen opzet te maken.

Ozymandias
door Ozymandias Feb 23, 2023 om 14:57
167 Antwoorden / Vragen

Je vraagt toch echt of iemand anders een opzet voor je wil maken. Kan het niet anders uitleggen.

Je bent ook zeer onduidelijk in wat je wil. Maar als dat inderdaad een overzicht is van je lidmaatschappen dan geef ik de anderen gewoon gelijk. Open excel en voer je eigen lijstje in, je hebt nota bene al een opzet gemaakt. Kind kan de was doen. Geen flauw idee waar je verder naar op zoek bent.

mahadma
door mahadma - Feb 22, 2023 om 17:40
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Uurtje hobbyen en klaar is kees met excell.

kl
door klavergerard Feb 22, 2023 om 17:56
21 Antwoorden / 8 Vragen

Helaas heb ik te weinig kennis om zelf een stappenplan te maken.
Misschien bestaat er toch noch algemene sheet.
Volgens mij zouden andere leden geholpen zijn om een "eenvoudig" met algemene opzet behulpzaam kunnen zijn.
Een uurtje hobbyen zou volgens mij niet voldoen.
Tenzij u zelf de tijd en kennis heeft om een dergelijke opzet te maken.

mahadma
door mahadma Feb 22, 2023 om 22:38
11544 Antwoorden / 51 Vragen

U moet eerst (en vooral) een plan maken in klad met alle info die u er in kwijt wilt. Dit is 90% van het werk,
De overige 10% is ècht zeer eenvoudig te plaatsen in excell bovenaan als tekst.

Laat anders een buur, vriend(in), collega er eens naar kijken. Is zeker handig, omdat u een wens als "enz" heeft opgenomen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 22, 2023 om 19:07
2063 Antwoorden / Vragen

U opent een nieuwe spreadsheet en zet op de bovenste regels de kopjes die u aangeeft onder 1, 2 etc. en klaar is Kees, 3 min werk. Als u niet aangeeft wat u méér nodig heeft zal niemand begrijpen wat u zoekt.

kl
door klavergerard Feb 22, 2023 om 19:37
21 Antwoorden / 8 Vragen

Zal verder niet meer reageren op uw reactie!
Dit omdat ik gevraagd had of iemand al voor zich zelf een dergelijke opzet heeft en daar daarvan gebruik maakt.
Weet o.a. wel hoe men een spreadsheet kan opbouwen.
Uw laatste zin t.a.v. uw reactie: Volgens mij had ik een algemene vraag gesteld.
Deze conclussie kan ik niet volgen.
Tot zover.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 23, 2023 om 13:01
2063 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat er nog wel meer op deze wereld is dat je niet kan volgen, o.a. hoe een spreadsheet werkt blijkbaar. Je bent één van de vele mensen die niet aangeven wat het probleem is dat ze proberen op te lossen maar een halve oplossing poneren, zonder een vraagstelling, en dan denken dat mensen begrijpen wat ze nodig hebben.
Je geeft zelf aan wat je in die spreadsheet wil hebben en dat is 3 minuten werk. Je geeft niet aan wat je verder nog nodig hebt dus daar kan niemand je mee helpen.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 22, 2023 om 19:19
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Is dit Iets voor u?
                                           uit de link:

Microsoft Excel Online is gratis via iedere browser te gebruiken door iedereen die in het bezit is van een (gratis) Microsoft account. De mobiele apps om ook op een smartphone of tablet eenvoudig de Excel bestanden te bewerken zijn, na een proefperiode van 30 dagen, alleen tegen betaling te gebruiken.

https://www.gratissoftware.nu/gratis-spreadsheet-software.php

kl
door klavergerard Feb 22, 2023 om 19:44
21 Antwoorden / 8 Vragen

Dag SJOPPY,

Wat ik niet begrijp is dat ik een algemene vraag gesteld heb of er b.v. een template bestaat t.a.v. een opzet.
Het valt mij op dat ik telkens aanwijzingen ontvang om gebruik te kunnen maken van de toepassing om een faciliteit toe te kunnen passen.
Hoeft dus niet.

ju
door juliomariner Feb 22, 2023 om 21:49
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Het zou helpen als u een duidelijke vraag zou stellen. Het geeft dan geen pas mensen die uit goede wil u willen helpen maar niet het antwootd geven wat u zoekt af te branden
Mijn antwoord is dan ook zoek in Google naar excell sheet ledenadministratie.
Graag gedaan.

Ozymandias
door Ozymandias Feb 23, 2023 om 14:58
167 Antwoorden / Vragen

De beschikbaarheid van templates is afhankelijk van het gebruikte programma. Maar sowieso het soort template dat jij zoekt is zo makkelijk zelf te maken dat er naar zoeken verspilde tijd is.

rj
door rjw - Feb 22, 2023 om 19:39
3264 Antwoorden / 5 Vragen

Notepad

kl
door klavergerard - Feb 22, 2023 om 19:49
21 Antwoorden / 8 Vragen

Wat bedoelt wordt met sheet is template.

Ozymandias
door Ozymandias Feb 23, 2023 om 14:59
167 Antwoorden / Vragen

Wat bedoel je met deze zin?

sira
door sira - Feb 22, 2023 om 20:25
2344 Antwoorden / 24 Vragen

Ik kan dergelijke dingen invoeren in mijn Kaspersky Password Manager.

Hier zal geen vast programma of voorbeeld voor zijn. Wat u er in wilt hebben, wil een ander er misschien niet in. U moet het dus zelf maken op de manier zoals u het zelf wilt hebben.

U zult naar zoiets toe moeten https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-tabel-maken-in-excel-bf0ce08b-d012-42ec-8ecf-a2259c9faf3f

ne
door neodutchio - Feb 23, 2023 om 15:04
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Natuurlijk kan iemand voor zichzelf een sheet gemaakt hebben waar hij/zij/het/hen voor zichzelf de belangrijke zaken in gezet heeft, maar wat zou ik daarmee kunnen? U wilt wellicht andere zaken er in hebben die voor u belangrijk zijn. Het aanpassen van andermans sheet is net zoveel werk als eentje maken voor uzelf.