Ha
door Harriedemol Nov 15, 2018 om 16:54
Computers & telefonie

Panda antivirus opzeggen

in februari 2019 loopt het abonnement af bij Panda Antivirus. Ik heb herhaaldelijk e-mails gestuurd naar  atencionalcliente@pandasecurity.com want dit e-mail adres wordt door Panda zelf genoemd. Helaas krijg je geen antwoord, laat staan een reactie.
Hoe kom ik van dit abonnement af ?? Ik heb zelfs screenshots gemaakt van de e-mail die ik verzonden heb maar iedere vorm van reactie blijft uit. Hoe los ik dit probleem op, iemand een idee ?

9025 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 15, 2018 om 17:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Meestal kun je automatische verlenging uitschakelen als je inlogt op je account, in dit geval Panda. Daar moet ergens een vinkje uitgezet worden bij automatische verlenging.

Cookies
door Cookies - Nov 15, 2018 om 17:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe heb je dat pakket aangeschaft? Hebben ze je creditcard gegevens? Als ze niet kunnen cashen en jij niet betaalt, stopt je abonnement vanzelf. Je kan het dan vlak voor de verloopdatum van je laptop verwijderen.

Topantwoord

ma
door maarten heest - Nov 15, 2018 om 17:26
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Harrie, als je op deze pagina van Panda kijkt dan zie je rechtsboven een oranje  vlak met 'bestaande klant'. Daar kun je je abonnement beheren. Succes.

Ha
door Harriedemol Nov 25, 2018 om 13:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt Maarten Heest, nu is het me wel gelukt. Sjappoo

edrick3
door edrick3 - Nov 15, 2018 om 17:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat mailadres wordt genoemd om een aanschaf te cancellen binnen 30 dagen.

Wanneer bij een bepaald beveiligingsproduct de automatische verlengingsservice is geactiveerd kan je dit via jouw account bij de betreffende fabrikant in bijna alle gevallen online uitschakelen. Daar de situatie bij ieder bedrijf verschillend is kan het ook zo zijn dat je dit alleen schriftelijk, via een e-mail of via de support van het betreffende bedrijf kunt annuleren. Om een automatische verlengingsservice te voorkomen is het belangrijk om goed te controleren welk abonnement je exact afsluit. Daarbij kan het zeker geen kwaad om later uw account-instellingen online te controleren.
(Bron)

simon55
door simon55 - Nov 15, 2018 om 17:41
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Klik op de link van Maarten Geest waar deze staat , dan krijgt u de pagina van Panda, klik op de DRIE streepjes links boven, dan krijgt u n uitvallen te zien , en klik dan op bestaande klant , en kunt u uw abonnement beheren. Succes

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 16, 2018 om 04:47
16858 Antwoorden / 202 Vragen

Ga n.a.v. de andere reacties wel na of bij u sprake is van automatische verlenging. Uw vraag is in die zin onduidelijk want u spreekt over aflopen in feb. 2019 en als sprake is van automatische verleniging loop het dus niet af en wordt zonder opzegging voortgezet. Bewaar dan kopiën van de door u verzonden e-mails.

Als dat niet het geval is behoeft u niets te doen. Dan houdt de bescherming 'automatisch' op.

holstein
door holstein - Nov 16, 2018 om 12:34
922 Antwoorden / 16 Vragen

Waarom een abonnement voor je virusscanner, vaak betaal je voor verlenging ook nog eens de hoofdprijs, je kunt beter shoppen op internet, kun je vaak voor de helft, maar daar heb je nu even niks aan.....

tdmduc
door tdmduc Nov 16, 2018 om 14:36
704 Antwoorden / 2 Vragen

Kaspersky

BitDefender

Avast

ze werken tegewoordig allemaal op de zelfde wijze. Vaak met bonuskorting als je meerdere pc's hebt.

holstein
door holstein Nov 19, 2018 om 19:46
922 Antwoorden / 16 Vragen

Nooit abonnement nemen, gewoon los kopen!

mo
door mof - Nov 16, 2018 om 14:08
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon #toppen met betalen en afwachten

la
door lady100 - Nov 16, 2018 om 15:00
12 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste is het opzeggen van u abonnement op Panda Antivirus een aangetekend brief verzenden aan de firma Panda Antivirus van u aangetekende brief een copie te maken voor u zelf.

diumenge
door diumenge Nov 16, 2018 om 16:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onzin.

Ha
door Harriedemol - Nov 25, 2018 om 12:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Maarten Heest bedankt, via jouw link is het me gelukt om ervan af te komen.

ma
door maarten heest Nov 26, 2018 om 10:28
463 Antwoorden / 0 Vragen

Geen dank. Mooi dat het gelukt is.

edrick3
door edrick3 - Nov 25, 2018 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.