br
door brunoennicky Apr 9, 2014 om 17:06
Computers & telefonie

Patience spel zonder reclame

hallo luitjes

weet iemand een link waar je het kaart spel patience ZONDER RECLAME kan downloaden voor een oude dame van 80jr

22797 17 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Apr 9, 2014 om 17:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik neem aan dat ze een pc/laptop heeft? Zit het dan niet bij de voorgeïnstalleerde spellen op haar pc?
Bij 'ontspanning'?

Of heeft ze een tablet?

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2014 om 17:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat zit toch standaard op elke computer met Windows?

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 17:40
39 Antwoorden / 17 Vragen

hallo zoekster en tijgert,nee deze oude dame heeft de pc met windows7 via een web winkel gekocht,waar alles word na gekeken en een nieuw windows7 erop.maar geen kaartspel,toen ze op internet ging kijken bij patience werd ze overspoeld met reclame.dus zoekt ze het patience kaartspel nu zonder reclame
dank

ph
door philip36 - Apr 9, 2014 om 18:10
2275 Antwoorden / 4 Vragen

U moet eens kijken bij Windowsonderdelen of de spellen wel geïnstalleerd zijn.

zoekster
door zoekster - Apr 9, 2014 om 18:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Bij windows 7 zit patience.

Lees dit

klik HIER even door.

Overigens is Spider Solitaire misschien ook wel wat voor haar.

Cookies
door Cookies - Apr 9, 2014 om 18:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lees deze info van Microsoft even KLIK

zwemmer
door zwemmer - Apr 9, 2014 om 18:28
2638 Antwoorden / 35 Vragen

U kunt het woord Patience intoetsen in het witte balkje bij Start links onderaan of een megauitvoering van het spel vinden in het Mediacenter.

zwemmer
door zwemmer - Apr 9, 2014 om 18:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het spel wordt gewoon en zonder poespas bij games in de ladder boven Start opgevoerd zie ik ook nog eens.

ph
door philip36 - Apr 9, 2014 om 18:41
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ga in Windows naar configuratiescherm, dan Programma's dan in Programma's en onderdelen kiezen voor Windows onderdelen in- en uitschakelen dan in het volgende venster wat naar beneden scrollen en Ontspanning aanvinken.

tenormin
door tenormin - Apr 9, 2014 om 18:56
16842 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 9 apr 2014, 18:13]Bij windows 7 zit patience.

Lees dit

klik HIER even door.

Overigens is Spider Solitaire misschien ook wel wat voor haar.

1 Minuutje verschil met carola.83. Patience speel ik ook zonder toeters en bellen; bubble shooter weer niet. ;-) althans, eerst ff reclame, daarna is het 'stil'.

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 20:02
39 Antwoorden / 17 Vragen

hallo luitjes

dank voor jullie tips en trucks ik ga er later vanavond of morgen ochtend er achter aan. jullie horen nog van mij

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 21:20
39 Antwoorden / 17 Vragen

hallo luitjes ik heb alles gedaan van wat jullie alle zeiden maar ook bij deze komt alleen een soort symlom games..maar nergens vind ik de paticience programma
hopelijk weten jullie nog iets anders???

Cookies
door Cookies - Apr 9, 2014 om 21:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welke Win7 versie heeft ze? En heeft ze een Win7 dvd beschikbaar?

aurora1
door aurora1 - Apr 10, 2014 om 00:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees anders klik hier nog even door.

aurora1
door aurora1 - Apr 10, 2014 om 01:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier klik wordt ook over games gesproken en worden aanwijzingen gegeven.

edrick3
door edrick3 - Apr 10, 2014 om 18:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Uit de laatste link van aurora:

Klik op start-configuratiescherm en dan op Programma's en vervolgens op programma's en onderdelen. Je ziet nu de lijst van geïnstalleerde programma's. Klik daarnaast op "Windows onderdelen in of uitschakelen" Er verschijnt een window met de verschillende onderdelen van Windows. Klik op het +je voor games (of misschien Ontspanning in de Nederlandse versie). Je ziet ze hier alle spellen staan en kunt ze aanvinken. Klik op OK.
(Bron:JanBakker-HCC)

ma
door malhy2 - Apr 11, 2014 om 02:03
309 Antwoorden / 13 Vragen

Wat is er gebeurd met het goede oude spel kaarten.
Hebben we nu alweer een PC nodig om patience te spelen. Wat zijn wij hier toch verwend.
Sorry voor mijn reactie Uw moeder zal er zeker haar redenen voor hebben en ik had beter mijn vingers stil kunnen houden maar ik wilde het even kwijt.