fo
door foxfire May 11, 2014 om 13:51
Computers & telefonie

Pc antivirus kopen

.Voor mijn laptop met Windows 7 wil ik een antivirus kopen, b.v. Bitdefender. Die zie ik bij bitdefender/in-download.be toch 10 euro goedkoper dan in een stenen winkel. Maar is de eerste wel veilig of toch maar beter in een stenen winkel kopen? Graag uw mening hierover en alvast bedankt.

1558 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk het wel dat het goed is.
Deze uitgave is voor 1PC, de duurdere tot aan 3 PC's zo te zien.
Voor de rest lijkt het een special offer.Scamadvisor geeft het sein veilig, tis het proberen waard, toch?
Tis een hele goeie scanner hoor

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met de duurdere bedoel ik, bij de normale prijs gaat het tot 3 PC's, en die is normaal 20 Euro duurder.
Klik-> Hier

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op goedkoopste antivirus.nl, daar kun je beste zaken doen.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo foxfire,

OT
Waarom zou je zoiets kopen?
Het gratis Avast bv. voldoet ook prima.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou dan wel voor 'Internet Security' gaan, 'n firewall is een must.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u klant bij ING bent kunt u via hun rentepunten voordelig het beveiligingspakket McAfee Total Protection kopen.
Prijs voor 3 PC's.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

philip36 schreef op zondag 11 mei 2014, 15:59: Als u klant bij ING bent kunt u via hun rentepunten voordelig het beveiligingspakket McAfee Total Protection kopen.
Prijs voor 3 PC's.

Dat is echter geen aanrader.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als (gratis) alternatief kun je ook 360safe totalsecurity van Qihoo nemen. Deze heeft o.a. de engines van Bitdefender en Avira. klik hier
m.vr.gr.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

lekkerisdat schreef op zondag 11 mei 2014, 16:08:
philip36 schreef op zondag 11 mei 2014, 15:59: Als u klant bij ING bent kunt u via hun rentepunten voordelig het beveiligingspakket McAfee Total Protection kopen.
Prijs voor 3 PC's.

Dat is echter geen aanrader.

Onderbouw nu eens een keer met een fatsoenlijke verwijzingen of linken naar tests waarom jij tegen of voor iets bent, dan maak je indruk, niet met zinloos roeptoeteren wat je altijd doet, dat is dom gedoe en slaat nergens op
Staaf je beweringen eens, ga die uitdaging eens aan, er zijn voldoende test-labs waar je informatie kunt ophalen, en laat dan eens zien waar bijvoorbeeld in dit geval McAfee Total Protection een afrader zou zijn.
Zal ik je nog helpen ook door je een link voor te schotelen van 1 van de grootste test-labs waar je alle resultaten kunt vinden..

Hier klikken-> Antivirus-Testlab

Wees eens een echte held en ga die uitdaging eens aan, en anders, koop een visvergunning en zet hier geen mensen meer op het verkeerde been..

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het maakt niet uit of je in een stenen of virtuele winkel koopt. Je koopt een productsleutel om het product te registreren bij Bitdefender. En je krijgt er een downloadlink naar de site van Bitdefender bij. Het bevalt mij erg goed.
Probleemloze werking en snelle en accurate afhandeling van vragen.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

gerboe schreef op zondag 11 mei 2014, 17:50: Het maakt niet uit of je in een stenen of virtuele winkel koopt. Je koopt een productsleutel om het product te registreren bij Bitdefender. En je krijgt er een downloadlink naar de site van Bitdefender bij. Het bevalt mij erg goed.
Probleemloze werking en snelle en accurate afhandeling van vragen.

Het is ook een goede scanner.
Ik gebruik zelf een ander wegens een aanbieding, maar in bij de echte test-labs scoort ie enorm goed.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht je bij ziggo zitten, dan kan je gratis AV software gebruiken. De licentiecode staat op mijn ziggo.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

f.weele schreef op zondag 11 mei 2014, 16:12: Als (gratis) alternatief kun je ook 360safe totalsecurity van Qihoo nemen. Deze heeft o.a. de engines van Bitdefender en Avira. klik hier
m.vr.gr.

Op het onderdeel Anti-Phishing Test scoort ie niet zo goed f.weele
Klik-> Hier

Voor de Real-World-Protection Test Maart 2014 scoort ie perfect
Klik-> Hier

Niet slecht voor een Chinees ;-)

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon Avast of AVG downloaden en installeren, is gewoon gratis.

ve
door verwijderd - May 11, 2014 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op zondag 11 mei 2014, 18:07: Mocht je bij ziggo zitten, dan kan je gratis AV software gebruiken. De licentiecode staat op mijn ziggo.

Daar heb je werkelijk geen enkele bal aan:

Internetbeveiliging Basis

Bij Internet van Ziggo ontvangt u gratis Internetbeveiliging Basis. Dit pakket is ontwikkeld door F-secure. Met Internetbeveiliging Basis van Ziggo beschermt u gratis één Windows-computer met Anti-virus en Anti-SpyWare. Deze filters controleren uw mail automatisch op virussen en spyware. Internetbeveiliging Basis is niet geschikt om uw pc te beschermen tijdens het surfen of downloaden van bestanden.

ve
door verwijderd - May 12, 2014 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sommige mensen krijgen direct jeuk als ze horen dat iemand een betaalde virusscanner gebruikt.
Gratis is het toverwoord, twee tot drie tientjes per jaar is zeker te veel voor een scanner die uitstekend zijn werk doet, raar hoor.

ve
door verwijderd - May 12, 2014 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

holstein schreef op maandag 12 mei 2014, 10:20: Sommige mensen krijgen direct jeuk als ze horen dat iemand een betaalde virusscanner gebruikt.
Gratis is het toverwoord, twee tot drie tientjes per jaar is zeker te veel voor een scanner die uitstekend zijn werk doet, raar hoor.

Ben het helemaal met je eens! Gebruik ook Bitdefender, die 2 tientjes per jaar zal ik echt niet missen.

ve
door verwijderd - May 12, 2014 om 11:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gratis hoeft niet persé slechter te zijn, gratis is in alle gevallen wel minder.
Op de site van AV-comparatives.org kun je lezen dat de makers van antivirus software, die ook gratis versie's uitgeven, expliciet dezelfde engine's getest willen hebben die ook in die gratis versie's zit, o.a. Avast, AVG, Avira en nog een paar.

Op die site van AV-Comparatives kun je ook zien dat die gratis software het beslist niet slechter doet als je alle verschillende soort testen bekijkt.
Mits men daar in is geïnteresseerd natuurlijk, en niet uit gaat van het eigen gelijk omdat men zelf een bepaald merk gebruikt, of heeft gekocht, en gezien het aantal artiesten wat die mening over het algemeen ventileert, zou een beetje dieper in de materie duiken beslist geen kwaad kunnen.

De gratis versie van bijvoorbeeld Avira is erg kaal, maar Avast heeft als gratis versie heel veel in huis, maar logischerwijs minder als de betaalde versie.
Frappant is wel dat, gezien de aantallen verkochte software pakketten, die tactiek van gratis gebruiken/uitproberen wel werkt, want menig 1 koopt dan later ook die software.
Hier een ranglijst (December-2012) van AV-software merken, op die site is nog meer te lezen.
Aantallen wereldwijd, aantallen per werelddeel enz

Klik hier-> Antivirus Market Analysis: December 2012