orchideetje
door orchideetje Dec 14, 2009 om 22:09
Computers & telefonie

Pc beveiliging

hallo
ben bijna weer toe aan een nieuw beveiligingspakket, heb al jaren het beveiligingspakket van panda, wat wel bevalt hoor en goed is, maar nu zag ik dat KPN is mijn (provider)ook een antivirus pakket aanbied inclusief firewal, spam enz voor €5,00 per maand.

heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand of het een goed en betrouwbaar pakket is???

756 9 Rapporteer

orchideetje
door orchideetje - Dec 14, 2009 om 22:13
10 Antwoorden / 17 Vragen

er is iets goed fout geloof ik op deze site.
ik heb deze vraag helemaal niet gesteld vandaag.
dat is al weer enkele weken geleden. en weet het nu wel.
dit is al eerder gebeurt deze week met andere vragen uit het verleden.

raar hè

freya
door freya - Dec 14, 2009 om 23:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo orchideetje,

Ik had je net de vraag willen stellen waarom je deze vraag opnieuw stelt, maar blijkbaar ben je zelf net zo verbaasd als ik. Waarschijnlijk zijn ze met de website bezig en gaan er blijkbaar wat zaken mis. Misschien dat je de orginele vraag nog bij je eigen vragen terug kunt vinden?

Deze vraag moeten we dan maar negeren.

m.vr.gr. Freya

dirck
door dirck - Dec 15, 2009 om 09:45
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo orchideetje,

Waarom stel je deze vraag om de paar dagen steeds weer opnieuw?

zaterdag 14 nov 2009
dinsdag 1 dec 2009
vrijdag 4 dec 2009
maandag 14 dec 2009, 22:04
maandag 14 dec 2009, 22:09

Groet, Dirck

freya
door freya - Dec 15, 2009 om 09:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dirck schreef op dinsdag 15 dec 2009, 09:45]Hallo orchideetje,

Waarom stel je deze vraag om de paar dagen steeds weer opnieuw?

Ik had deze vraag ook al eens voorbij zien komen en gezien de reaktie van orchideetje hierboven dacht ik in eerste instantie aan een 'probleem' met de website, maar het zijn er inmiddels al wel erg veel geworden........

Freya

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 15, 2009 om 10:02
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Even bovenstaande lezen Dirck :-)

dirck
door dirck - Dec 15, 2009 om 11:41
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op dinsdag 15 dec 2009, 10:02]Even bovenstaande lezen Dirck :-)
Hallo Sonja,
Dat had ik al gezien.

Misschien komt het doordat orchideetje de eerste vraag die ze hierover stelde opgeslagen heeft in haar Favorieten van Internet Explorer.
Als dit zo is, dan denk ik dat ze die meteen opgeslagen heeft na het stellen van die vraag. Met andere woorden, als ze dan in haar Favorieten op die link klikt, dan wordt elke keer die vraag weer opnieuw gesteld.

Dit had Erik008 volgens mij laatst ook, hij had toen een duimpje gedrukt en daarna die vraag in de Favorieten gezet.
Elke keer als hij dan weer op die link klikte, werdt er telkens weer geprobeerd om dat duimpje weer te verzenden.

Als orchideetje zo vriendelijk zou willen zijn om nog even te reageren en zou kunnen vertellen of ze inderdaad die link in haar Favorieten heeft staan en wat eventueel de URL is die daar dan bijhoort, dan zou misschien dit probleem van dubbelposten opgelost kunnen zijn.

Groet, Dirck

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 15, 2009 om 11:56
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Tis in ieder geval wel duidelijk wat haar vraag is haha.

jos-euro
door jos-euro - Dec 15, 2009 om 12:03
244 Antwoorden / 91 Vragen

@dirck. Dirck ik denk dat je gelijk hebt, mede gezien de korte periode tussen de vraag en de reactie van orchideetje. Slechts 4 minuten! Orchideetje graag je reactie, of blijf je naar antwoorden op dezelfde vraag zoeken? Groetjes, Jos

orchideetje
door orchideetje - Dec 15, 2009 om 19:47
10 Antwoorden / 17 Vragen

wordt er zelf ook zo`n beetje geschuffelt van.
ga toch zeker niet telkens de zelfde vraagstellen???
gisteren zat er maar 5 minuten tussen 2 dezelfde vragen.
weet het ook niet hoor, ik heb het in iedergeval niet in mijn favorieten staan..
er kwam gisteren een bericht van kassa in mijn mailbox (reactie op de vraag pc beveiliging) en toen ik keek op de site van kassa zag ik dat er geen reactie was maar dat de vraag weer gesteld zou zijn, hij stond weer boven aan de lijst.

ik heb ook geen flauw iedee wat er aan de hand is.

sorry sorry hoor