de
door deays Mar 16, 2006 om 14:01
Computers & telefonie

Pc loopt vast bij openen van kassa.vara.nl

Goedendag,

Het is weken dat thuis kan ik niet op de site van www.kassa.vara.nl , mijn pc loopt vast en ik moet het helemaal opnieuw opstarten.

Wat kan het probleem zijn?

Groeten,

257 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 16, 2006 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Doen andere sites het wel gewoon? Loopt de pc wel echt vast, komt er niet na een minuut of een paar minuten een foutmelding? Wacht eens met de pc te resetten en kijk wat voor foutmelding er verschijnt. Als dat gebeurt, meld deze dan hier even terug.

Ik gok dat de instellingen voor DNS niet juist zijn, maar dan doen andere sites het ook niet als dat zo is.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2006 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Server van Vara Kassa is te klein zodat er bij veel bezoekers de site zo langzaam opstart dat het wel lijkt of de PC vast loopt.
Dat is hoogstwaarschijnlijk dus NIET het geval.

Ik denk dat één van de Vara-Kassaredactieleden met schildpadsoep of met slakkenolie over die server is gevallen.

Op een andere manier kan ik die   t  r  a  a  g  h  e  i  d   niet verklaren.
Maar ja, 't Is de VARA hè, met centen,stuivers en dubbeltjes van de gewone man 'hoog opgericht' dusmet al die bezuinigingen zal een beetje extra vermogen wel niet op te brengen zijn.

Of wel? Heren/dames van deze Kassa-redactie?

En   ................'k Wil die rooie haan terug!!! zegt;

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Mar 16, 2006 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja andere sites doen het gewoon bij mij. Sinds rond januari heb ik dit probleem, dat ik kan niet op de kassa site komen. Hier op mijn werk doet het gewoon. Dus waarom kan ik niet op op kassa site thuis weet ik niet.

gr.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2006 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is aan te raden om ook eens een virusscanner over uw bestanden heen te laten lopen. Een hele goede scanner is Hitmanpo. Deze kunt u downloaden op www.hitmanpro.nl

Hopelijk gaat het dan weer wat beter ;)

ve
door verwijderd - Mar 26, 2006 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

alles wissen je internet temp files je cookies je geschiedenis dan computer opnieuw opstarte das een normaal probleem das so opgelost

ve
door verwijderd - Mar 26, 2006 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi,

Bedankt voor jullie reacties, maar wonderlijk die woensdag 16 maart jl, toen ik mijn vraag stelde, kwam ik thuis, ging direct op het site, kon ik zonder problemen het site op. Ik kan normal inloggen, een en ander opzoeken, verlenging van Kassa op internet volgen.

Raar maar waar.

gr.