Pc van MEDION
Wij hebben bij de aldi in Zwolle een pc gekocht van het merk Medion Was wel duur maar dan had je ook wat (zo dachten wij) Maar wat bleek na een paar maand hadden wij een probleem met de pc. We hebben voor meer dan 100€ verbelt omdat wij alleen maar een gsm hebben en je bent verplicht een 0900nummer te draaien. Na precies 75min. staat er iemand je te woord en die zegt binnen 10 werkdagen komt er iemand bij u langs. We zijn nu een maand verder en ze moeten nog steeds komen om te kijken wat het probleem is. En we hebben weer gebelt en er word gezegt het onderdeel voor uw pc is niet op voorraad. Ze zijn niet eens langs geweest dus hoe wetenze nou wat er mis is met de pc!!!! Kent u dit ook met medion?
Met vriendelijke groeten
Bedankt voor uw reactie.
tja het probleem begon toen ie spontaan vast liep op een cdrom. En later wou hij dus niet meer opstarten. Je behield een zwart scherm en er kwam een rot piep geluid uit de pc
Inmiddels weer MEDION gebelt en weer de smoes "tja onderdelen zijn niet op voorraad Terwijl er niemand langs is geweest om te kijken wat er wel of niet aan de hand is.
Dus weer wachten :-(
Misschien moet je een computerdokter uit de buurt er naar laten kijken, want dit schiet niet op. Aldi is leuk en goedkoop, totdat er iets fout gaat!
Via www.medionshop.de kun je gratis email support krijgen, werkt sneller beter en direkt bij het hoofdkantoor en niet een of andere callcenter waar ze er ook nix van af weten.
Mij is exact hetzelfde overkomen en heb een brief gestuurd naar de aldi in Ommen. na ongeveer een maand is de pc gerepareerd de voeding was stuk. daarna kreeg ik een belletje of alles naar tevredenheid was verlopen nee ik heb nog iets met een camera en dat is ook binnen een week opgelost.Verder kan ik er bijna een boek overschrijven de service van Medion in Nederland ongeiterreseert volk nergens geen verstand van. ook bij mij wisten ze al wat het probleem was, zonder te kijken.
Groetjes
T. Eijsinga
Kunt u ook beschrijven wat voor piepje want er zit een code aanverbonden b.v 2x kort-1x lang als u dit eens duidelijk wilt beschrijven kun je er al veel mee.
Dat zijn bios foutcode's.
Op onderstaande site staat er veel over.
http://www.bioscentral.com/postcodes/microidmrbios.htm
Ik heb een soortgelijk probleem met Medion. Ik had enige tijd geleden een laptop bij Aldi gekocht. Ik heb een probleem met het scherm; dit wordt helemaal wit. Dit heeft te maken met de lintkabel van de body naar het scherm toe. Mijn computer is inmiddels al 2.5 maand weg, en iedere keer als ik bel krijg ik hetzelfde te horen: Het onderdeell is niet voorradig, de reparatie kan nog 2 tot 3 weken duren. Wat ik uit uw schrijven opmaak, is dat dit een standaard smoes is om mensen mee af te schepen... En ik heb er uiteraard ook al wat telefoontjes naar de heldesk op zitten. (ik schat dat ik in totaal wel aan de 1,5 uur kom)!!
Heb ook serieuze problemen met mijn Medion pc van de Aldi. Met het aanzetten komt ie vaak niet verder dan het detecteren van de IDE drives. Regelmatig is ie gigantisch traag, de harde schijf maakt dan geluiden of er knikkers in zitten. De netwerkverbinding valt steeds uit. Al 5 keer met medion gebeld lang wachten, krijg je iemand aan de lijn die er geen verstand van heeft. Uiteindelijk zouden ze dan binnen 5 dagen een monteur sturen. Na een week geen monteur. Weer gebeld, het onderdelenverhaaltje dat al meer mensen gehoord hebben. Maar binnen 5 dagen komt een monteur. Geen monteur, weer gebeld. Kreeg als antwoordt dat dit door een extern bedrijf gedaan werd en dat had het vreselijk druk. Welk bedijf het reparatiewerk deed mochten ze niet zeggen. Maar ze kwamen wel, ik moest maar even geduld hebben. Nu 2 maanden verder en nog steeds hetzelfde probleem. KOOP NOOIT EEN MEDION APPARAAT WEER! Die helpdesk van dat bedrijf moet flink geld opleveren!
ook ik heb bij de Aldi een pc gekocht die na 8 maanden defecten begon te vertonen, na eindeloos bellen met het service center is er een monteur gekomen die mij een nieuw moederbord heeft geplaatst,dit was dus o.k. maar ik had ook een probleem met mijn speakers en hiervoor heb ik voor €12.- verbeld en nu zijn mijn speakers al sinds 19-12-2003
bij MEDION service center in Panningen en op mijn e-mails en brieven die ik stuur om te informeren wanneer ik ze weer terug krijg word helemaal NIET gereageerd. Ik heb zelfs nog een keer gebeld en toen werd gezegd dat de speakers waren aangekomen maar wanneer ik ze terug kreeg wist men niet dat lag aan de technische dienst(hoe druk dat het was)
Mijn probleem is op dit moment nog steeds niet verholpen, maar er gloort hoop aan de horizon... Ik heb net contact gehad met Aldi, en die zouden e.e.a. uitzoeken/regelen. Eind deze week weet ik meer!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
OV saldo verlopen card online terugvragen
OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer