sa
door sandra baden Apr 1, 2013 om 17:33
Computers & telefonie

PDF-bestanden printen

Na het downloaden en printen van het aangifteprogramma van de Belastingdienst kan ik geen PDF-bestanden meer printen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze PDF-bestanden weer wel kan printen?

8177 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 1, 2013 om 17:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Printen van aangifte = niet PDF. Dat je nu geen pdf kunt printen, heeft dus niks te maken met printen van IB. Wat je gedaan hebt waarom PDF printen niet meer lukt, kunnen wij niet weten.

freya
door freya - Apr 1, 2013 om 18:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo sandra,

Wellicht staat, door welke reden dan ook, de verkeerde printer als 'standaardprinter' ingesteld? Dit kun je herstellen door even naar Configuratiescherm > Printers (& faxen) te gaan. Klik daar met de rechter muisknop op de juiste printer en kies: 'Als standaardprinter instellen'.

m.vr.gr. Freya

ajmvl44
door ajmvl44 - Apr 3, 2013 om 11:49
34 Antwoorden / 0 Vragen

heb je Wndows 8 dan even acrobat reader downloaden dan gaat het wel weer

carryoncarry
door carryoncarry - Apr 3, 2013 om 19:44
10 Antwoorden / 2 Vragen

Als je bedoelt dat je na je aangifte, de aangifte niet kunt printen, wat mij ook is overkomen. Kun je aan de belastingdienst schriftelijk een kopie van je aangifte vragen.
Ik heb gemerkt dat Firefox de boosdoener is en het lukt inmiddels wel met Chrome.

zw
door zwaardvis - Apr 3, 2013 om 20:10
1525 Antwoorden / 51 Vragen

[quote=ctdcvl schreef op woensdag 3 apr 2013, 11:49]heb je Wndows 8 dan even acrobat reader downloaden dan gaat het wel weer

Mag ik u Foxit aanbevelen. Veel minder belastend voor de PC maar wel sneller.

sa
door sandra baden - Apr 7, 2013 om 20:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas hebben de tips nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Heeft iemand anders misschien nog tips?

freya
door freya - Apr 7, 2013 om 20:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=sandra baden schreef op zondag 7 apr 2013, 20:40]Helaas hebben de tips nog niet het gewenste resultaat opgeleverd. Heeft iemand anders misschien nog tips?
Misschien dat je toch wat méér informatie kan geven, want anders blijft het een beetje gissen....

Kun je pdf-bestanden openen/lezen? Met b.v. Adobe Reader? Of heb je iets anders? Wat gebeurt er als je een pdf-bestand opent en probeert te printen via: Bestand > Afdrukken? Krijg je een foutmelding? Je printer werkt wel wanneer je vanuit andere programma's print?

Freya