go
door goody50 Sep 21, 2012 om 15:50
Computers & telefonie

Pictogram verdwenen voor letterthype grootte

Goedemiddag, Iemand heeft mozilla als browser ingesteld, die kan ik niet meer bereiken.Dus stel ik mn vraag even hier. Mn pictogram voor het lettertype onderaan de taakbalk is verdwenen, ben aan het zoeken geweest (ben niet zo handig met de pc) maar ik krijg dat picto niet meer terug.Kan iemand mij helpen? met vr groet

820 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 21, 2012 om 16:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo goody50,

Dat is er niet in Firefox.
Als je de tekst wilt vergroten kan dat op verschillende manieren, bv. Ctrl + muiswiel scrollen, of Ctrl en +. Verkleinen Ctrl en -
Of: Klik bovenaan op Beeld - Zoomen - en zet een vinkje voor 'alleen tekst zoomen'.

Suc6

go
door goody50 - Sep 21, 2012 om 16:44
8 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 21 sep 2012, 16:26]Hallo goody50,

Dat is er niet in Firefox.
Als je de tekst wilt vergroten kan dat op verschillende manieren, bv. Ctrl + muiswiel scrollen, of Ctrl en +. Verkleinen Ctrl en -
Of: Klik bovenaan op Beeld - Zoomen - en zet een vinkje voor 'alleen tekst zoomen'.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Sep 21, 2012 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=goody50 schreef op vrijdag 21 sep 2012, 16:44][quote=edrick3 schreef op vrijdag 21 sep 2012, 16:26]Hallo goody50,

Dat is er niet in Firefox.
Als je de tekst wilt vergroten kan dat op verschillende manieren, bv. Ctrl + muiswiel scrollen, of Ctrl en +. Verkleinen Ctrl en -
Of: Klik bovenaan op Beeld - Zoomen - en zet een vinkje voor 'alleen tekst zoomen'.

Suc6

?????

hereistom
door hereistom - Sep 21, 2012 om 18:29
740 Antwoorden / 1 Vragen

Hier kun je lezen hoe je de lettertype kunt wijzigen in Firefox.