pl
door plebpleb Jan 15, 2016 om 14:43
Computers & telefonie

Hoe verwijder ik gegevens van chrome?

Nogmaals dezelfde vraag hoe gegevens van google chrome te verwijderen bij aanklikken google nieuws...

1099 7 Rapporteer

marita567
door marita567 - Jan 15, 2016 om 14:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo plebpleb ,

Bedoelt uw browsergeschiedenis verwijderen in Google Chrome ?

edrick3
door edrick3 - Jan 15, 2016 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo plebpleb,

Misschien heb je iets aan deze info over (browser)geschiedenis wissen?

Suc6

marita567
door marita567 - Jan 15, 2016 om 15:40
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Als uw de browsergeschiedenis wilt verwijderen in Google Chrome kunt uw deze extensie Click and Clean toevoegen in Chrome .
Wanneer uw click en clean hebt toegevoegd , klik dan in het venster op optie`s en vink aan wat verwijderd moet worden .

https://chrome.google.com/webstore/detail/clickclean-app/pdabfienifkbhoihedcgeogidfmibmhp?hl=nl

aurora1
door aurora1 - Jan 15, 2016 om 19:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u uw eigen vragen wilt bekijken kunt u na inloggen klikken op uw gebruikersnaam of op profiel klikken en vervolgens klikken op Mijn vragen en de bedoelde vraag zoeken.

reflecs
door reflecs - Jan 15, 2016 om 20:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hier staan uw vragen: https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/gesteld_door/plebpleb
In uw vorige vraag, die geplaatst is, ging het over kiezen tussen Internet explorer en Google Chrome.
Wat bedoelt u met aanklikken van google nieuws? Als snelkoppeling op het bureaublad bijvoorbeeld?

pl
door plebpleb - Jan 16, 2016 om 15:01
113 Antwoorden / 60 Vragen

Bedankt iedereen...Mijn vraag over Google nieuws heeft goed geholpen...
Nu weer sores om dit te melden op Kassa-site...Al eerder gedaan...
Hopelijk komt dit nu wel over...

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2016 om 14:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zoals je ziet staat je reactie erop.
Het is je dus blijkbaar gelukt.
Mooi zo.

Goed weekend