da
door davider Feb 20, 2004 om 08:39
Computers & telefonie

Popups

hallo, ik heb nogal last van popups, continu in mijn scherm. ik heb zelf kabel internet van chello, ben er vrij tevreden over maar dat is mede omdat er bij mij in de straat nog maar 1 ander is met chello. er zijn ook programma's op mijn computer geinstalleerd zoals internetoptimizer en xprsn search of iets dergelijks. ik zou graag willen weten hoe ik die programma's kan verwijderen... ze staan NIET in de lijst van software en ik kan als ik ernaar zoek ook niks vinden. ik gebruik windows XP professional

bedankt!

872 11 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Apr 16, 2004 om 12:46
402 Antwoorden / 0 Vragen

Het bekende probleem: spyware. Ad-aware en Spybot bij voorkeur beiden installeren en draaien. Zijn te vinden op www.majorgeeks.com (krijgt u ook een popup bij helaas) onder het kopje spyware tools. Succes

baco
door baco - Apr 16, 2004 om 12:46
8 Antwoorden / 0 Vragen

De nieuwe google bar ben ik zelf zeer tevreden over. gratis en werkt 99%

ti
door tip - Apr 16, 2004 om 12:46
12 Antwoorden / 0 Vragen

Ook heb google geinstalleerd
En het werkt onzettend goed

xa
door xavier51 - Apr 16, 2004 om 12:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als je nu Internet Explorer vervangt door Opera, www.opera.com. Deze webbrowser kun je zo instellen dat alleen de gevraagde pop-ups krijgt. De andere pop-ups zie je niet meer.
Opera heeft ook een nederlandse versie.
Ik werk er nu een jaar mee, en ik vind het jammer dat ik het niet eerder gevonden heb.
Veel succes.

kvkem
door kvkem - Apr 16, 2004 om 12:46
5 Antwoorden / 2 Vragen

Gogle toolbar werkt inderdaad uitstekend.

trancetycoon
door trancetycoon - Apr 16, 2004 om 12:46
29 Antwoorden / 2 Vragen

popupkiller is ook te installeren tegen ongewilde venster. is erg makkelijk en gebruiksvriendelijk.

wi
door wianty - Apr 16, 2004 om 12:46
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ga naar www.panicware.com.Klik dan op downloads en scroll vervolgens omlaag naar Pop-UP Stopper FREE EDITION de rest wijst zich vanzelf

el
door elicetje - Apr 16, 2004 om 12:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als je soort tool in je start up heb staan, die iets in Internet Explorer bestuurd een search balk etc. Dan kun je hem soms niet geheel verwijderen. Die kun je afsluiten met Hijck this. Wel moet je weten wat er wel in thuis hoort. Dus let wel goed op wat je afsluiten.
Hijack this kun je downloaden van http://209.133.47.200/~merijn/files/HijackThis.exe dit is meteen om van te downloaden.

ma
door madoc - May 18, 2004 om 15:06
2 Antwoorden / 0 Vragen

Popups komen trouwens direct van chello. Al die pop-up worden allemaal door chello bewust doorgelaten en het bedrijf verdiend daar een hoop geld mee.

turfinfo
door turfinfo - May 24, 2004 om 17:36
5 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt een popkiller gebruiken, maar ik gebruik al een hele poos mozilla als browser en daar zit een popupkiller in gebouwd.

te downloaden op www.mozilla.org.

yo
door youri24 - Aug 14, 2004 om 09:27
11 Antwoorden / 2 Vragen

als je via norton firewall de optie reclameonderdrukken aanzet kun je bij geavenceerd ook nog kiezen voor popup of reclamberichten onderdrukken. Dit is de optie die het best doet wat jij als probleem aandraagt. Alle overige oplossingen zijn leuk maar zeker de popupkillers geven nogal eensproblemen of zijn zelf als spyware aktief.

Om spyware aan te pakken kun je volgens mij ook eens denken over de versie van ad-aware die is op het net te downloaden.

( illegaal evenaals de firewall van Norton )